FANDOM

Jumper
Jumper
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 7Star
Practice Mode Pomarańczowy kolor (główny) Colour14
Normal Mode Ikona 11 Cube11
Formy Kostka, Statek, Grawitacja
Sekwencje K, S, K, S, K
Autor Utworu Waterflame
Muzyka
Jumper
Poprzedni Etap Can't Let Go
Następny Etap Time Machine

Jumper jest siódmym poziomem w Geometry Dash oraz w Geometry Dash Lite. Jest pierwszym etapem z poziomem trudności z kategorii Harder.

Etap testuje nasze umiejętności szybkiego skakania i reakcji. Sam początek naprowadza nas na kolumny z kolcami, po których należy skakać lub zjeżdżać w dół. Jest to pierwszy etap posiadający kilka anty-grawitacyjnych sekcji, zarówno jak i pierwszy z anty-grawitacyjnym statkiem.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 36%. W drugiej sekcji z anty-grawitacyjnym statkiem należy zwrócić uwagę na pierwszy słupek, który znajduje się na dole. Pokieruj się ku środkowi i będąc blisko słupa, delikatnie zjedź w dół, aby się nie rozbić, a statek przeniknie przez ciemny blok i zdobędzie pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 43%. Krótko po sekcji ze statkiem napotkasz się z kilkoma słupami z kratkowanymi wzorkami. Skacz po nich, a po drodze napotkasz ściankę o wysokości trzech bloków. Środkowy blok jest niesolidny i ciemny, co pozwala przeniknąć przez niego. Przejdź przez niego, a dalej napotkasz drugi pieniążek.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 68%. Przemieniając się w statek, staraj się lecieć dołem, gdyż w połowie tejże sekcji znajduje się pieniążek na dolnej części planszy. Uważaj na kolce, które mogą ci w tym przeszkodzić. Normalnie są one łatwe do ominięcia, jednakże w przypadku chęci zdobycia monety mogą spowodować drobne problemy.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wersją 1.9 etap posiadał stopień trudności "Insane".
  • Zanim wydano aktualizacje, był to jedyny poziom z utworem Waterflame'a.
  • Zanim wydano jakiekolwiek aktualizacje był to ostatni poziom
  • Jest to jedna z dwóch twórczości, które należą do ulubionych utworów Waterflame'a, jakie występują w GD. Drugim jest Electroman Adventures.
  • Jest ostatnim poziomem, który pochodzi z wersji 1.0.

GaleriaEdytuj

Film Edytuj

Geometry Dash 7 Jumper01:36

Geometry Dash 7 Jumper

Więcej z Fandomu

Losowa wiki