FANDOM

Jednostavnost
20170705084720 1.jpg
Autor Dudex
ID 27782664
Trudność Hard.png Trudna
Gwiazdki 5 Star.png
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Robot, Fala, Wielkość, Prędkość, Grawitacja, Teleportacja,
Segmenty K,K,F,K,R,S,Ku,U,
Autor Utworu Tosmatobeef
Muzyka FeedBack
Polecany? Tak
Data Wydania Koniec 2016r./Początek 2017r.

Jednostavnost (pl. Prostota) to poziom autorstwa Dudex. Jest on polecany, nie występuje w żadnym Gauntlecie, bądź Map Packu, lecz był kiedyś dziennym poziomem w Geometry Dash World.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się prostą kostką z portalem teleportującym. Nie jest to zbyt trudne. Potem gracz musi pokonać falę, która jest w różnych prędkościach, która zamienia się w auto,atyczny fragment kostki, po czym następuje segment robota. Następnie jest statek w podwójnej prędkości,po czym następuje owa forma tylko, w odwróconej grawitacji. W tej sekwencji występują ruchome objekty. Po czym następuje dość szybka kulka, poza ową prędkością oraz kilkoma jump ringami nie sprawia trudności. Później jest ufo o takiej samej szybkości co kulka i podobnie do statku zawiera portal anty-grawitacyjny. Normalna grawitacja pojawia się dopiero w segmencie mini-fali, jest to dośyć trudna sekwencja. Po tym jest kostka, która posiada anty-grawitacje oraz mini-portal. Etap kończy się częścią statku.

MonetyEdytuj

  • Pierwsza znajduje się w 17-18%, jest ona trochę trudna do zdobycia, ale warta wysiłku.
  • W 37-38% zamiast drugiego zielonego pierścienia kliknij niebieski, a pieniążek w 39% będzie Twój.
  • W 84% spamuj kostką, aby zdobyć pieniążek.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyny poziom o nazwie "Jednostavnost", oznacza to z języka chorwackiego prostota. W języku angielskim ów wyraz piszę się "Simplicity"- o tej nazwie jest wiele poziomów.
  • Poziom został stworzony specjalnie dla Geometry Dash World.

FilmEdytuj

https://www.youtube.com/watch?v=OsLBw4PF9eQ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki