FANDOM

Jednostavnost
20170705084720 1
Autor Dudex
ID 27782664
Poziom Hard Trudny
Gwiazdki 5 Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Robot, Fala, Wielkość, Prędkość, Grawitacja, Teleportacja
Segmenty K, K, F, K, R, S, Ku, U
Autor utworu Tosmatobeef
Muzyka FeedBack
Status Featured
Data wydania koniec grudnia 2016 roku

Jednostavnost (pl. Prostota) to poziom autorstwa Dudex. Jest on polecany, nie występuje w żadnym Gauntlecie bądź Map Packu, lecz był kiedyś dziennym poziomem w Geometry Dash World.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się prostą kostką z portalem teleportującym. Nie jest to zbyt trudne. Potem gracz musi pokonać falę, która jest w różnych prędkościach, która zamienia się w auto,atyczny fragment kostki, po czym następuje segment robota. Następnie jest statek w podwójnej prędkości,po czym następuje owa forma tylko, w odwróconej grawitacji. W tej sekwencji występują ruchome objekty. Po czym następuje dość szybka kulka, poza ową prędkością oraz kilkoma jump ringami nie sprawia trudności. Później jest ufo o takiej samej szybkości co kulka i podobnie do statku zawiera portal anty-grawitacyjny. Normalna grawitacja pojawia się dopiero w segmencie mini-fali, jest to dośyć trudna sekwencja. Po tym jest kostka, która posiada anty-grawitacje oraz mini-portal. Etap kończy się częścią statku.

MonetyEdytuj

  • Pierwsza znajduje się w 17-18%, jest ona trochę trudna do zdobycia, ale warta wysiłku.
  • W 37-38% zamiast drugiego zielonego pierścienia kliknij niebieski, a [[|Monety|pieniążek]] w 39% będzie Twój.
  • W 84% spamuj kostką, aby zdobyć pieniążek.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyny poziom o nazwie "Jednostavnost", oznacza to z języka chorwackiego prostota. W języku angielskim ów wyraz piszę się "Simplicity" - etapów o tej nazwie istnieje za to kilka.
  • Poziom został stworzony specjalnie dla Geometry Dash World.

FilmEdytuj

DAILY LEVEL 12 Geometry Dash World - "Jednostavnost" by Dudex GuitarHeroStyles01:12

DAILY LEVEL 12 Geometry Dash World - "Jednostavnost" by Dudex GuitarHeroStyles