FANDOM

Jawbreaker
Jawbreaker
Autor etapu ZenthicAlpha
ID etapu 6939821
Poziom trudności Średni Demon MediumDemon
Gwiazdki 10 Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, K, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, ff, F, f, F, f, ff
Autor utworu Rukkus
Muzyka Jawbreaker
Data wydania 2 Kwartał 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Jawbreaker jest Demonem stworzonym przez popularnego kreatora poziomów ZenthicAlpha. Barwami tego poziomu są różne odcienie niebieskiego. Jako że poziom stworzony został w stylu Nine Circles, jego najcięższym kawałkiem jest epileptyczny wave.

Opis Edytuj

  • W Jawbreakerze obecnie (i tak chyba zostanie) jest 5 segmentów w odróżnieniu od oryginału, gdzie było ich 6 (9 licząc formy fali). Są to: 
  • Pierwsza kostka: poziom zaczyna się od prostej do przejścia kostki, wymagającej od gracza zapamiętania, w których momentach należy skoczyć lub użyć pierścienia, lub w ogóle go nie używać. 
  • Statek: dosyć trudny, lecz bardzo krótki, w pierwszej części należy prosto przelecieć przez wąski korytarz z piłami i kolcami, a w drugiej dobrze wymierzyć odwróconym statkiem w wąską szczelinę pomiędzy piłą a kolcem. Prędkość przyśpiesza do 2x. 
  • Kulka: zaraz po statku gracz wrzucany jest w szybką i dezorientującą kulkę z wieloma pułapkami i fałszywymi jump padami. Jest ona stosunkowo łatwa do przejścia (nieco łatwiejsza od statku). 
  • Kostka wprowadzającą: tutaj prędkość zwalnia do połowy. Segment ten wymaga od nas kilku łatwych skoków. Zaraz po tym następuje krótkie auto i ... 
  • Epileptyczna fala: W 35% następuje "drop" w muzyce i gracz wrzucany jest do potrójnie przyśpieszonego wave'a z wąskimi przejściami, wieloma portalami grawitacyjnymi i fałszywymi ścianami (taki stan ciągnie się aż do końca poziomu - zostaje przerywany tylko w 68%, gdzie fala na chwilę zwalnia do połowy, i w 78%, gdzie na 3 procenty jest w łatwej części podwójnej).  

Ciekawostki Edytuj

  • Autor planował stworzyć poziom cięższy od Nine Circles, lecz większość osób w społeczności uważa, że Jawbreaker jest nieco łatwiejszy od etapu Zobrosa.
  • Istnieje drugi poziom o tej samej nazwie stworzony przez Viprina, który również jest Demonem.
  • Jest to jeden z dwóch etapów Nine Circles, w którym na końcu nie ma napisu "GG" lub/i pseudonimu autora.
  • Jest to jedna z pierwszych plansz tego typu, która została stworzona.

Faile Edytuj

  • Elite zginął na 93%.
  • EricVanWilderman rozbił się na 98% (do dzisiaj jest to największy fail dokonany podczas gry w tego Demona).
  • GuitarHeroStyles i Merg rozbili się na 89%.

Film Edytuj

Przejście poziomu przez EricVanWilderman (Dokładne przejście poziomu: 8:23).

Geometry Dash JAWBREAKER by ZenthicAlpha ~ I ALMOST QUIT!12:55

Geometry Dash JAWBREAKER by ZenthicAlpha ~ I ALMOST QUIT!

Powiązane Edytuj

Nine circles

Galeria Edytuj

JawBreaker