FANDOM

Invisible Light
Niewidzialne.jpg
Autor Etapu Nacho21
ID Etapu 14019412
Trudność Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 10*
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, Ku, F, K, F, f, F, FF, F, f, ff, f, F, k
Autor Utworu Rukkus
Muzyka Blacklight (Pełny)
Data Wydania 3 Kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Invisible Light jest poziomem społecznościowym stworzonym przez Nacho21. Przedstawiony jest w stylu Nine Circles, cechując się barwami w odcieniach szarości. Jego największą różnicą jest to, iż znaczna część etapu składa się z zanikających bloków. Uznawany jest za łatwego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z kilkoma mylącymi pierścieniami, lecz nie jest zbyt trudny. Nagle tempo przybiera potrójnej prędkości i gracz musi przelatywać statkiem przez dziury, uważając na porozrzucane na drodze piły. Kula wymaga zapamiętywania ze względu na duże ilości pierścieni, które mogą mylić graczy ze słabą pamięcią. Po tym pojawia się kostka z powoli zanikającymi blokami.

Fala na początku może wydawać się łatwa, lecz stopniowo trudność wzrasta. Ściany migają, podobnie do poprzednich plansz, lecz wszelkie solidne przeszkody nadal pozostają niewidzialne, w tym piły, na które trzeba uważać. Po drodze napotyka się portale grawitacyjne, zmieniające wielkość, duale oraz drobne zmiany prędkości. Niektóre segmenty wymagają szybkiego klikania, aby utrzymać się w powietrzu. Po przejściu fali, pojawia się puste tło i tekst "THANKS NC... INVISIBLE BY NACHO21" składający się z zanikających bloków. Na końcu wyświetla się napis "10 stars!?" sugerujący wystawienie noty Demon. Po tym plansza kończy się.

Monety Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w pierwszej kostce. Gracz musi użyć innego pierścienia, aby dosięgnąć pieniążka.
  • Druga znajduje się w mini-fali, gdy muzyka zaczyna się rozkręcać.
  • Trzecią można znaleźć we fragmencie wypełnionym małymi bloczkami, które trzeba omijać.

Film Edytuj

NINJA ATTACK ~ Geometry Dash INVISIBLE LIGHT (Demon) by Nacho21-015:09

NINJA ATTACK ~ Geometry Dash INVISIBLE LIGHT (Demon) by Nacho21-0

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom posiada bugi, szczególnie pod koniec, które mogą sprawić trudności niektórym graczom.
    • Riot uważa, że poziom jest okropny i zbugowany, lecz za to łatwy.
  • Pomysł na Demona wywiódł się z jego projektu o nazwie "Theory Of Evil", który posiadał szare barwy i efekty zanikania tła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki