FANDOM

Invisible Deadlocked
InvisibleDeadlocked.jpg
Autor Krazyman50
ID 14145098
Poziom trudności InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, f, K, F,,, s,, Ku,, u,, K, K,,, R, R,, ku, ku,, K, k, R,, S,, s,, U,, FF,, f, S,, s,, Ku, U,, U,,, K
Autor utworu F-777
Muzyka Deadlocked
Data wydania 21 listopada 2015 roku
Polecany? Nie
Invisible Deadlocked jest to ekstremalny poziom autorstwa Krazyman50. Jest on dokładnie taki sam, jak Deadlocked, jednak różni się tym, że wszystkie elementy na tym poziomie są niewidzialne. I w przeciwieństwie do wielu etapów nazywanych ,,Invisible ...", gdzie używane są bloki, które raz stają się niewidzialne, a raz widzialne, tutaj zostały wykorzystane obiekty, które przez cały czas są niewidzialne. Oznacza to, że gracz musi mieć niezwykle dobrą pamięć i musi umieć wczuć się w rytm muzyki. Mimo to Krazyman50, autor poziomu zweryfikował poziom uczciwie i zajęło mu to zaledwie 2800 prób. Przed wersją 2.1 był uważany za szalenie trudnego lub ekstremalnego Demona. Gdy doszedł oficjalny podział zyskał on notę szalonego Demona InsaneDemon.png.

Monety Edytuj

Monety w tym poziomie są rozmieszczone, tak jak w oryginalnym Deadlocked, jednak one i przeszkody które gracz musi pokonać, żeby się do nich dostać są w całości niewidzialne.

Patrz: Deadlocked

Ciekawostki Edytuj

  • Autor zweryfikował poziom w zaledwie 2800 prób. Został on potem oceniony przez RobTopa.
  • Ponieważ w poziomie na samym początku został wykorzystany trigger Alpha, to na początku przez ułamek sekundy możemy ujrzeć niektóre elementy.
  • Ponieważ wszystkie elementy i tak są niewidzialne, to Krazyman50 nie dodawał ozdób do poziomu.
  • Autor ma na swoim koncie jeszcze poziomy ,,Invisible Clubstep" i ,,Invisible ToE2".
  • Mimo iż wiele osób traktuje poziom jako ekstremalnego Demona, posiadacze oficjalnej listy najtrudniejszych Demonów w grze uważają go zaledwie za szalenie trudnego Demona, który się nie kwalifikuje do Top 50.

Film: Edytuj

Geometry Dash - Invisible Deadlocked Verified (Live)01:51

Geometry Dash - Invisible Deadlocked Verified (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki