FANDOM

Insomnia
Insomnia
Autor etapu Glittershroom
ID 3332936
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy kostka, kula, fala, ufo, statek, grawitacja, wielkość, prędkość
Sekwencje K (auto), Ku, f, K, k, u, F, s, Ku, F, s, U, K, Ku, S
Autor utworu Fijiwiji (remix autorstwa F-777)
Muzyka Insomnia (remix)
InsomniaRM
Data wydania 1 tydzień grudnia 2014 r.
Polecany? (Featured) Tak
Insomnia (pl. bezsenność) jest etapem stworzonym przez gracza o nicku Glittershroom, który został wydany następny miesiąc po wydaniu aktualizacji 1.9. Wzoruje się prawdopodobnie na Theory of Everything 2. Jest uważany za bardzo łatwego Demona. Trwa on około 1 minutę i 2 sekundy long). Został zaktualizowany 1 raz. Składa się on obecnie z 6183 obiektów.

OpisEdytuj

Plansza rozpoczyna się automatyczną sekwencją z kostką. Następnie zamieniamy się w kulę - to krótki element pamięciowy. Później transformujemy się w małą falę - segment zachowany w powolnej prędkości jest łatwy. Następnie zamieniamy się w kostkę - jest to w większości element pamięciowy. Później stajemy się po kolei małym ufo, falą i małym statkiem (są to banalnie proste sekwencję). Następnie stajemy się kulą - jest to nieco trudny element pamięciowy. Później przemieszczamy się przez szerokie tunele w formie fali (musimy wybrać odpowiednią drogę obok drugiego w tym fragmencie kwadratu, przekręconego o 45°). Będąc małym statkiem napotkamy 25 zanikających pił, zaś po przemienieniu w małe ufo 19 kolorowych pił. Następnie kostka natrafi na jedną pułapkę i przetransformuje się w kulę - jest to kolejny element pamięciowy (tak samo jak poprzednia sekwencja z kulą). Po tej przemianie wylądujemy w kolejnym portalu - ponownie ujrzymy znikające piły, będąc statkiem. Łatwy segment kończy planszę - znajduję się tam nick autora etapu.

Przejście poziomu przez SantiagoG54Edytuj

EASIEST DEMON LEVEL EVER!! Insomnia by Glittershroom Demon01:29

EASIEST DEMON LEVEL EVER!! Insomnia by Glittershroom Demon

CiekawostkiEdytuj

  • Etap stał się inspiracją dla wielu twórców - zaczęli oni tworzyć podobne Demony dla początkujących. Przykładem są plansze pt.: Colornova i Color Age.
  • Glittershroom celowo stworzył tak łatwego Demona, gdyż chciał zbudować coś dla osób początkujących.
  • Istnieje sequel owego poziomu - Insomnia II (łatwy Demon) także autorstwa Glittershrooma oraz wersja V2, stworzona przez Noxa (średni Demon). Została zbudowana na potrzeby trzeciego konkursu twórców Vipina.
  • Niektórzy gracze pokonali sekwencje pamięciowe z kulą, wykonując losowe sekwencję ruchów (np. GuitarHeroStyles - [1]), jednakże polegają one na odgadnięciu odpowiedniej kombinacji skoków.
  • W pierwszej sekwencji z kulą (7%) możliwe jest ominięcie dolnej platformy (oraz dwóch ruchów) - gracz przeżyje.