FANDOM

Infinite Circles
Ic.png
Autor Startor
ID 13037894
Trudność EasyDemon.png Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, K, F, K, F, (K)
Autor utworu TheFatRat
Muzyka Infinite Power
InfinitePower.ogg
Data wydania 3. kwartał 2015 r.
Polecany? Nie

Infinite Circles jest poziomem w stylu Nine Circles, który charakteryzuje się czerwono-pomarańczową kolorystyką. Jest on uznawany za jeden z najłatwiejszych etapów Nine Circles, remisując jedynie z Ultra Paracosm. Generalnie uznawany jest za bardzo łatwego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma pierścieniami i drobnymi pułapkami. W tle wyświetla się nazwa etapu oraz nick autora. Należy uważać na sztuczne kolce. Po tym przechodzi w statek, który może być denerwujący dla mniej doświadczonych graczy. Po tym następuje krótki, automatyczny fragment, który prowadzi do fali. Przed nią można aktywować Low Detail Mode, który dezaktywuje dodatkowe efekty w dalszej części.

Początek fali może sprawić trudność początkującym ze względu na potrójną prędkość, jednakże dalej znaczna jej część jest w podwójnej lub powolnej prędkości. W 45% gracz powinien wlecieć w portal z dala od ścian, gdyż może w ten sposób uderzyć w jedną z nich. Dalszy ciąg jest bardzo łatwy. W dualu występuje moment, w którym gracz napotyka kilka portali powiększających, które wymagają szybszego klikania w klawisz. Można to przejść spamując, bądź klikając kilka razy w odpowiednich odstępach czasu. W dualu wyświetla się również napis "THANKS ROBTOP!", który najprawdopodobniej nawiązuje do oceny w postaci gwiazdek. Końcówka fali jest bardzo łatwa.

Na końcu gracz przemienia się w kostkę. Fragment wygląda bardzo podobnie do tego, co jest na początku. Gdy gracz napotyka podpis, zamienia się w mini-falę, którą musi unieść się do góry. W tle pojawiają się przeprosiny Startora za "brzydkie dekoracje".

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza z nich znajduje się w kostce na samym początku. Gracz musi ominąć jeden błękitny pierścień, odbijając się o drugi, który prowadzi do pieniążka.
  • Druga moneta znajduje się w segmencie statku. Gracz musi polecieć dolną drogą, która jest nieco trudniejsza.
  • Ostatnia znajduje się na końcu planszy. Nad sygnaturą twórcy widać czaszkę z napisem "LAST COIN". Aktywacja triggera sprawi, że fala zamieni się w kostkę i na końcu pojawi się potrójny kolec, który trzeba przeskoczyć.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z nielicznych etapów Nine Circles, który nie posiada noty Featured.
  • Poziom został zaktualizowany jednokrotnie, dodając efekt w fali, drobne zmiany na końcu oraz Low detail mode.
    • Efekt w fali technicznie ułatwiał grę, gdyż zwiększał on widoczność.
    • Efekt został później usunięty, a bloki ponownie zaczęły migać podobnie do tych w Sonic Wave Rebirth. Tło zostało zmienione z białego na czarne i nie zakrywa ono niektórych bloków.
  • Uznawany jest za najłatwiejszy poziom Nine Circles, choć wielokrotnie mówi się, że remisuje z Ultra Paracosm.
  • W przeciwieństwie do innych klonów trendu, ten nie posiada kół zębatych.
  • Istnieje remake o nazwie Infinite Circles v2, który również posiada gwiazdki i notę "Demon".
  • Startor stworzył wersję poziomu nawiązującą do trendu If ... was L1, który posiada 3 gwiazdki.
    • W przeciwieństwie do oryginału, nie został on zaktualizowany z nowymi efektami.

Film Edytuj

Geometry Dash - Infinite Circles by Startor 100% (Easy Demon) (All User Coins)03:54

Geometry Dash - Infinite Circles by Startor 100% (Easy Demon) (All User Coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki