FANDOM

Infernal Arena
Infernalarena.jpg
Autor Etapu Suomi
ID Etapu 18533341
Trudność Normal.png Normalna
Gwiazdki 3Star.png
Formy Kostka, Statek, Grawitacja, Prędkość
Sekwencje K, S, K, S, K
Autor Utworu Xtrullor
Muzyka Ichor
Data wydania Kwiecień 2016 r.
Polecany? Tak

Infernal Arena jest etapem stworzonym przez Suomi. Został stworzony w Update 2.0 i wzoruje się on na poziomie Viking Arena z Meltdown. Jest on pierwszym etapem w Lava Gauntlet.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się prostą kostką z ciemnym tłem, podobnie jak w przypadku Viking Arena. Następny jest statek z nieco zawiłymi zakrętami, lecz jest w nim wystarczająco dużo miejsca, aby nie sprawiał on problemów nawet początkującym graczom. Później ponownie jest kostka, lecz z pierścieniami i krótkim auto na końcu segmentu. Później jest następny statek, lecz tym razem obiekty się ruszają, kończąc na kolczastych tunelach. Następna kostka również jest łatwa, lecz gracz musi uważać, żeby nie skakać, gdyż często nad nim widnieją kolce. Po przejściu segmentu pojawia się meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 45%. Aby ją zdobyć, gracz musi wpierw znaleźć klucz, który jest ukryty za migającym światełkiem w 17%. Sprawi ona, że dalsze przejście się odblokuje.
  • Druga jest w 55%. Pod większą platformą ukryta jest ziemia, która prowadzi do tunelu z pieniążkiem.
  • Ostatnia jest w 71%. Zamiast lecieć przejściem ze strzałką, należy wybrać dolną drogę, aby ją zebrać.

Film Edytuj

Infernal Arena - UPLOADED! - By (Me) - Geometry Dash 2.0101:20

Infernal Arena - UPLOADED! - By (Me) - Geometry Dash 2.01

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jednym z dwóch poziomów w Lava Gauntlet posiadający muzykę "Ichor", drugi poziom nazywa się tak samo jak muzyka.
  • Jest to jeden z trzech poziomów z serii Suomiego , w której robi remake'i poziomów Meltdown .
Lava Gauntlet.
Infernal ArenaIchorFrontline FullFire AuraDanger Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki