FANDOM

Infernal Abyss
Ia
Autor Ggb0y, Manix648, Bianox (weryfikacja: YGYoshi)
ID 27379546
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje S, Ku, K, U, F, U, S, K, R, S, R, Ku, U, F, K, S, K, R, U, Ku, K, S
Autor utworu F-777
Muzyka Dark Dragon Fire
DarkDragonFire
Data wydania Październik 2016 r.
Status Featured

Infernal Abyss jest poziomem stworzonym przez przez Ggb0y i kontynuowanym przez Manix648 oraz Bianox. Powstał on pod koniec Update 2.0 i został on zweryfikowany przez YGYoshi. Jest on ekstremalnym Demonem i uznawany jest przez Ggb0ya za oficjalną kontynuację Cataclysm.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się statkiem z wąskimi przejściami, który prowadzi do kuli z równie wąskimi korytarzami. Następna jest mała kostka z pojawiającymi się platformami i pierścieniami, która wymaga odrobiny zapamiętywania. Po niej jest UFO z pierścieniami, które wymaga precyzyjnych kliknięć, a następnie pokazuje się fala, w której gracz musi uważać na nadchodzące przeszkody. Następne jest UFO, w którym trzeba wykorzystywać pierścienie do progresji i statek z elementami prostego latania. Po krótkiej kostce pojawia się robot z dużą ilością precyzyjnych skoków oraz krótki statek z wąskim tunelem wymagającym prostego latania. Po nim pojawia się podobny robot do poprzedniego, a po nim kula z pierścieniami i platformami otoczonymi kolcami. Następne jest powolne i trudne UFO z ciasnymi przejściami po którym jest fala z ciasnymi tunelami i kostka, krótki statek i następna kostka, którą trzeba wskoczyć do paszczy smoka. Po niej jest krótki robot, precyzyjne UFO z pierścieniami i zmianą grawitacji, krótka kula, kostka i ostatni statek, który prowadzi do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

Obecnie w poziomie znajduje się tylko jedna moneta, którą można znaleźć na końcu etapu pomiędzy dwoma piłami. Zdobycie jej jest ryzykowne, lecz możliwe dla doświadczonych graczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap był tworzony przez Ggb0ya tuż po wydaniu Cataclysm, lecz progresja została zatrzymana (prawdopodobnie z powodu braku czasu lub motywacji), jednakże Manix648 i Bianox za jego pozwoleniem postanowili usprawnić i dokończyć poziom dla niego.
  • Poziom ten miał długą historię osób weryfikujących. Byli nimi: Riot, Aurorus, TrusTa, Brandon Larkin i ostatecznie Mince, jednakże z powodu jego nieaktywności, osoby takie jak Jacob Firestone i YGYoshi próbowały przejść swoje wersje.
    • Jacob przeszedł poziom pierwszy, jednakże różniła się ona nieco od oryginału (była łatwiejsza), a Manix zezwolił YGYoshi na publikację etapu (Yoshi początkowo nie robił tego, aby uniknąć hejtów związanych z weryfikacją). Wersja Yoshi'ego została również oceniona.
    • Mince posiada aktualizację poziomu, która posiada więcej monet, ma drobne zmiany w budowie i jest trudniejsza od oryginału. Obecnie jego rekordem jest 77%.
  • Na początku etapu widnieje klucz z napisem "Memes", który aktywuje różne dziwne wiadomości i napisy nawiązujący do różnych memów i slangowych określeń w internecie.

Film Edytuj

Geometry Dash - Infernal Abyss (100%) ~ EXTREME Demon by Ggb0Y, manix648 and bianox0702:24

Geometry Dash - Infernal Abyss (100%) ~ EXTREME Demon by Ggb0Y, manix648 and bianox07