FANDOM

Auto
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Icon kit - zestaw różnego rodzaju form z możliwością wyboru wyglądu formy. Obecnie jest siedem form: kostka (design kostki nazywany jest ikoną), statek, kula, ufo, fala, robot i pająk. Oprócz tego można wybrać kolory dla form, szlak, który statek, ufo lub kostka po jump-padzie bądź jump-ringu ciągnie za sobą. Można też ustawić efekt śmierci.

Zestaw ikonEdytuj

Zobacz listę osiągnięć w artykule: Osiągnięcia

Teksty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aby odblokować osiągnięcia związane z mediami społecznościowymi, wystarczy nacisnąć poszczególne przyciski, które wyślą nas na podane strony.
  • Jeżeli po rozbiciu się w Geometry Dash Meltdown lub Geometry Dash World w Practice modzie (przed załadowaniem się kolejnej próby) wyświetli nam się reklama, to ujrzymy panel z wynikiem 0% (patrz opcja Auto-Retry [w GDW możemy ujrzeć także obecny wynik]).
  • Efekty śmierci nie są "wybieralne" w zakładce z ikonami w Geometry Dash Meltdown, chociaż (podstawowy) jest wybrany defaultowo, tak jak kiedyś w pełnej wersji gry.
  • Kolejność kolorów w Geometry Dash i Geometry Dash World różni się od tej występującej w innych produkcjach RobTopa, tak samo jak i ułożenie kostek w Geometry Dash i Geometry Dash Meltdown.
  • W Geometry Dash Meltdown i Geometry Dash Lite nie mamy możliwości nadania sobie nicku.
  • W wersji 2.1 możliwe jest korzystanie ze ścieżki, której nie odblokowało się na danym urządzeniu.
  • Po aktualizacji 2.1 kolejność kolorów została zmieniona.
  • W produkcjach pochodnych od Geometry Dash (w menu) można napotkać ikony, kolory i efekty, które tam nie występują - (na ten przykład) efekt glow nie jest dostępny w Geometry Dash Meltdown. Można znaleźć go jedynie w menu gry.
  • Po powrocie do zakładki z ikonami w Geometry Dash, zawsze znajdziemy się na trzeciej (ostatniej) stronie zakładki z kostkami, zaś po wykonaniu tej samej czynności w Geometry Dash World - na pierwszej.

Podobieństwa ikon oraz inspiracje do nich Edytuj

  • Ikony nr 05 (Stereo Madness!), 06 (Back On Track!), 07 (Dry Out!), 08 (Base After Base!) 09 i 11 (Jumper!) zostały zainspirowane czcionką, którą wykorzystano w napisie "Geometry Dash" w menu gry.
  • Ikona nr 48 (Steamstep) zawiera logo Steama.
  • Ikona nr 42 (Hexagon Force!) jest wzorowana na creeperze z gry Minecraft.
  • Ikony nr 69 (Airborne Robots!) (Geometry Dash Meltdown) oraz 64 (Nothing is hidden) przypominają minionka.
  • Ikona nr 108 (Cant be fooled) została zaispirowana Finnem z ,,Pory na przygodę".
  • Fala nr 14 (You Doomed Us All!) przypomina Minionka, tak samo jak mem "Illuminati"
  • Ikona nr 72 (Get to the front!) przypomina Toy Freddy'ego z jednej minigier, po przegraniu gry w grze FNaF 2.
  • Ikona nr 61 (They are REALLY warm!) przypomina Super Meat Boy'a z gry o takiej samej nazwie "Super Meat Boy".
  • Ikona nr 62 (Oh no...) jest inspirowana memem nazywanym "Lenny Face".
  • Ikona nr 56 (Where I even put this?) przypomina Deadpool'a z uniwersum Marvela..
  • Ikona nr 52 (So many shinies) przypomina Iron Man'a z uniwersum Marvela.
  • Ikona nr 07 (Dry Out!) przypomina celownik gier FPS/innych gatunków.
  • Ikona nr 47 (Steamrolling!) jest inspirowana pudełkem z serii gier "Portal".
  • Ikona nr 101 (One for you, ten for me) wygląda jak Kirby z serii gier zaczynającej się na słowo Kirby.
  • Ikona nr 49 (The journey begins...) przypomina muchomora z gry "Super Mario Bros".
  • Ikona nr 66 (Ultimate Seven Seas!) wygląda jak pirat.
  • Ikony nr 11 (Jumper!) i 56 (Geometry Creator) wyglądają jak czaszki.
  • Ikona nr 84 (Ice Recruit) wygląda jak iluzja "Trójkąt Penrose'a"

Zobacz też Edytuj

W innych językach Edytuj

Deutsch • English  Espanõl • Pусский