FANDOM

Icon kit - zestaw różnego rodzaju form z możliwością wyboru wyglądu formy. Obecnie jest siedem form: kostka (design kostki nazywany jest ikoną), statek, kula, ufo, fala, robot i pająk. Oprócz tego można wybrać kolory dla form, szlak, który statek, ufo lub kostka po jump-padzie bądź jump-ringu ciągnie za sobą. Można też ustawić efekt śmierci.

Zestaw ikonEdytuj

Zobacz listę osiągnięć w artykule: Osiągnięcia

Teksty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aby odblokować osiągnięcia związane z mediami społecznościowym, wystarczy nacisnąć poszczególne przyciski, które wyślą nas na podane strony.
  • Jeżeli po rozbiciu się w Geometry Dash Meltdown lub Geometry Dash World w Practice modzie (przed załadowaniem się kolejnej próby) wyświetli nam się reklama, to ujrzymy panel z wynikiem 0% (patrz opcja Auto-Retry [w GDW możemy ujrzeć także obecny wynik]).
  • Efekty śmierci nie są "wybieralne" w zakładce z ikonami w Geometry Dash Meltdown, chociaż (podstawowy) jest wybrany defaultowo, tak jak kiedyś w pełnej wersji gry.
  • Kolejność kolorów w Geometry Dash i Geometry Dash World różni się od tej występującej w innych produkcjach RobTopa, tak samo jak i ułożenie kostek w Geometry Dash i Geometry Dash Meltdown.
  • W Geometry Dash Meltdown i Geometry Dash Lite nie mamy możliwości nadania sobie nicku.
  • W wersji 2.1 możliwe jest korzystanie ze ścieżki, której nie odblokowało się na danym urządzeniu.
  • Po aktualizacji 2.1 kolejność kolorów została zmieniona.
  • W produkcjach pochodnych od Geometry Dash (w menu) można napotkać ikony, kolory i efekty, które tam nie występują - (na ten przykład) efekt glow nie jest dostępny w Geometry Dash Meltdown. Można znaleźć go jedynie w menu gry.
  • Po powrocie do zakładki z ikonami w Geometry Dash, zawsze znajdziemy się na trzeciej (ostatniej) stronie zakładki z kostkami, zaś po wykonaniu tej samej czynności w Geometry Dash World - na pierwszej.

Podobieństwa ikon oraz inspiracje do nich Edytuj

  • Ikony nr 05 (Stereo Madness!), 06 (Back On Track!), 07 (Dry Out!), 08 (Base After Base!) 09 i 11 (Jumper!) zostały zainspirowane czcionką, którą wykorzystano w napisie "Geometry Dash" w menu gry.
  • Ikona nr 48 (Steamstep) zawiera logo Steama.
  • Ikona nr 42 (Hexagone Force!) jest wzorowana na creeperze z gry Minecraft.
  • Ikony nr 69 (Airborne Robots!) (Geometry Dash Meltdown) oraz 64 (Notching is hidden) przypominają minionka.
  • Ikona nr 108 (Cant be fooled) została zaispirowana Finnem z ,,Pory na przygodę".
  • Fala nr 14 (You Domed Us All!) przypomina Minionka.
  • Ikona nr 72 przypomina Toy Freddy'ego z jednej minigier, po przegraniu gry w grze FNaF 2.

Zobacz też Edytuj

W innych językach Edytuj

Deutsch • English  Espanõl • Pусский