FANDOM

Ichor
Ichor.jpg
Autor etapu DzRas
ID 28794068
Poziom Trudności Hard.png Trudny
Gwiazdki 5Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, P, R, F, R, S, Ku, U, S
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Ichor
Data wydania 2. połowa stycznia 2017 r.
Status Featured

Ichor jest poziomem autorstwa DzRas. Powstał on w Update 2.1 i obejmuje drugą pozycję w Lava Gauntlet. Trwa około 1 minutę i 15 sekund (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą i powolną kostką, prowadząc do pająka z wieloma pierścieniami i zmianami grawitacji. Następny jest robot, który ma kilka zmian grawitacji, lecz ogółem jest łatwy. Następna jest powolna fala i mini-fala z efektami trzęsienia i cząsteczkami dymu wokół ikony, które spowodowane są niewidzialnymi zniszczalnymi blokami. Następny jest krótki robot, który prowadzi do statku z ruchomymi blokami i zmianami grawitacji. W 79% należy wybrać górną ścieżkę, aby nie wpaść w pułapkę. Później jest łatwa kula z kilkoma pierścieniami i ufo, które prowadzi do statku, w którym ikona staje się niewidzialna i w tle pojawia się logo autora. Po nim etap kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 35%. Gracz musi wskoczyć na mniejszą platformę, która widnieje nad większym skrawkiem ziemi.
  • Drugą monetę można znaleźć w 62%. Jest ona w ścianie i gracz musi wlecieć przez środek przeszkody, a następnie wylecieć w podobny sposób.
  • Ostatnia jest na dolnej platformie w 87%. Będąc kulą, należy zeskoczyć na dół i szybko wrócić na normalną ścieżkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieją duże ilości poziomów o nazwie Ichor. Utwór ten jest dość popularnym wyborem.
  • Etap ten był również jednym z dziennych poziomów.

Film Edytuj

DAILY LEVEL 39 Geometry Dash 2.1 - "Ichor" by DzRas GuitarHeroStyles01:20

DAILY LEVEL 39 Geometry Dash 2.1 - "Ichor" by DzRas GuitarHeroStyles

Lava Gauntlet
Infernal ArenaIchorFrontline FullFire AuraDanger Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki