FANDOM

Ice Carbon Diablo X
Icdx.png
Autor Roadbose
ID 814678
Trudność ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, U, K, U, K, S, K, U, K, S, k, Ku, U, S, K, Ku, S, K, S, K, Ku, K, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep.oga
Data wydania 2014 r.
Polecany? Tak

Ice Carbon Diablo X (w skrócie ICDX) jest dość starym, aczkolwiek bardzo trudnym Demonem stworzonym przez Roadbose. Powstał on w 1.6(choć dużo graczy przyjmuje, iż stało się to w wersji 1.7) i do dziś uznawany jest za jeden z najtrudniejszych zweryfikowanych Demonów w grze. Kwalifikuje się jako szalenie trudny lub ekstremalny, a oficjalnie jako ekstremalny Demon. Trwa on około 1 minutę i 37 sekund (long).

Opis Edytuj

Budowa etapu daje w znak, iż ICDX wzorowane było na oryginalnym Clubstepie.

Etap rozpoczyna się kostką, którą należy przeskoczyć dużą piłę, a następnie przenieść się w stronę portalu, który zamienia w kulę, a następnie w statek. Lot statkiem przypomina latanie "zygzakiem" w Clubstep, lecz tunel jest znacznie ciaśniejszy. Po tym występuje ufo, którym należy skoczyć w stronę portali, zaś dalej gracz musi poruszać się małą kostką, którą w szybkim tempie musi odbijać się o pierścienie. Kolejny segment ufo jest pamięciówką, ponieważ gracz musi ostrożnie wlatywać w słabo widoczne tunele w ścianach. Dalej następuje kostka, którą ponownie należy odbijać się o wiele pierścieni. Segment kończy się wpadnięciem kostki w portale grawitacyjne, podobnie jak w przypadku Clubstep.

Portale prowadzą do bardzo trudnego segmentu ze statkiem, którym należy latać ostrożnie i prosto, aby przecisnąć się przez ciasne tunele, unikając kolców. Dalej następuje kostka, którą należy szybko odbijać się o pierścienie, następnie krótkie ufo, następna kostka i stetek, którym ponownie trzeba wlecieć przez bardzo ciasny tunel, tym razem pod skosem. Po krótkiej kostce następuje segment z kulą, który wydaje się być podobny do oryginalnego etapu, aczkolwiek jest dużo trudniejszy i wymaga umiejętności i pamięci, gdyż niektóre pierścienie służą jako pułapki. Następne ufo jest podobne do tego w Clubstep. Po nim gracz ponownie zamienia się w statek i po raz kolejny musi wykonać zygzakowy manewr przez ciasny tunel. Kiedy bit spada, gracz przemienia się w kostkę o normalnych rozmiarach i musi odbijać się o dużą ilość pierścieni, uważając przy okazji na dodatkowe, które służą jako pułapki. Ten segment wymaga dobrej pamięci.

Gdy bit wzrasta, gracz napotyka krótki segment z kulą, w którym musi szybko przeskakiwać i odbijać się o pierścienie, następnie występuje statek, którym musi latać prosto i wlatywać przez ciasne tunele. Kolejna kostka wymaga szybkiego klikania, podczas gdy gracz kilkukrotnie przechodzi przez portal zmieniający wielkość. Kolejny segment statku wymaga pamięci, aby uniknąć niewidzialnych kolców w "demonach". Po pomniejszeniu go, gracz musi manewrować dłuższym zygzakiem, który jest bardzo trudny do wykonania ze względu na portale grawitacyjne i małą ilość miejsca. Ostatnia kostka wymaga odbijania się o pierścienie, a ostatni statek jest ciężki ze względu na proste latanie i ciasne tunele. Po przejściu tunelu, gracz musi jeszcze wlecieć przez małą 1-klockową szparę z kolcami. Za nią plansza się kończy.

Film Edytuj

Geometry Dash - Ice Carbon Diablo x DEMON - By Roadbose (On Stream)-002:27

Geometry Dash - Ice Carbon Diablo x DEMON - By Roadbose (On Stream)-0

Ciekawostki Edytuj

  • Gracze w tamtych czasach nie mieli za bardzo do czynienia z bardzo trudnymi Demonami, stąd etap początkowo posiadał dużą ilość "łapek w dół", ponieważ gracze uznawali etap za niemożliwy. Cyclic i Riot ukończyli ten etap w 1.9, dzięki czemu ICDX otrzymało ogromną ilość polubień, gdyż rozwiali oni myśl o niemożliwości planszy.
  • Andromeda zhackował etap za pierwszym razem, lecz po przyznaniu się, podjął drugą próbę i przeszedł poziom uczciwie.
  • Zrzut ekranu wskazuje segment, w którym występuje małe niedopracowanie - brakujący blok w ścianie.
  • 1 marca 2017 r. doszło do włamań na serwery przy pomocy luki, co sprawiło, że nieznany haker przerobił niektóre plansze. ICDX oraz kilka innych etapów autorstwa Roadbose zostały odzyskane i znajdują się obecnie na profilu Powerbomb.
    • Później owy etap został usuniety z konta Powerbomb i obecnie nie pokazuje żadnego nicku, sugerując, że konto użytkownika zostało usunięte.
    • Inną planszą, która stała się celem ataku hackera był Underground.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki