FANDOM

IZnite
Iznite
Autor IZhar
ID 32400752
Trudność Easy Łatwa
Gwiazdki 2Star
Formy Kostka, Prędkość, Pająk, Statek, Robot
Sekwencje S, K, S, R, S, P
Autor utworu Cloudfield (oryginał: Zedd)
Muzyka Ignite
IgniteRM
Data wydania 9 kwietnia 2017
Polecany? Tak (i Epic)
IZnite to poziom autorstwa IZhar. Ukazał się on w update 2.1 i jest łatwym poziomem z notą epic. Trwa on minutę i jedną sekundę (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostym statkiem, którym należy latać po suficie i podłodze, by uniknąć zderzenia z kolcami. Następnie statek przemienia się w kostkę w momencie, w którym zaczyna się wokal. Potem muzyka wraz z planszą przyspiesza, gracz zamienia się w statek. Moment nie jest trudny, gdyż by go przejść nie trzeba nic klikać. Po spowolnieniu utwory statek zamienia się w robota, a wokal znowu się zaczyna. Potem muzyka wraz z graczem przyspiesza, lecz tak jak poprzedni statek - nie trzeba nic klikać, by przejść fragment. Potem znowu rozpoczyna się wokal, a na pierwszym planie widać obracający się znak Jing i Jang, który zmienia kolory. Fragment urozmaicają też napis z wokalu. Następnie znak zaczyna przyspieszać, a przed nim pojawiają się różnokolorowe lasery. Pod koniec fragmenty znak robi się na chwilę czarno-biały, by potem zamienić się w ikonkę łatwego poziomu. Następnie gracz zamienia się w krótkiego pająka, po czym wlatuje do mety.

Monety gracza Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 36%. Gracz musi wskoczyć na platformę unoszącą się w powietrzu.
  • Aby zdobyć drugą monetę należy zdobyć 5 monet w statkach z poczwórną szybkością. W pierwszy są 3, a w drugim 2. Ich odpowiednia kolejność to: góra, dół, góra, dół, góra
  • Trzecia moneta znajduje się w 92%. Gracz musi szybkość przejść pająkiem na platformę wyżej i z niej zejść.

Błędy Edytuj

  • W pierwszym statku jeśli gracz przytrzyma przycisk myszy, to statek może wlecieć bezpowrotnie w ścianę. Błąd jednak nie jest częsty.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy poziom easy, który otrzymał notę epic. Jest to też jeden z dwóch poziomów Easy tą oceną. Drugi to Wishless.
  • Muzyka z poziomu została usunięta z Newgrounds.

Film Edytuj

IZnite by IZhar (me) - Geometry Dash 201:19

IZnite by IZhar (me) - Geometry Dash 2.1