FANDOM

Hypersonic
Hypersonic
Autorzy etapu Dudex, Serponge, Manix648, Vlacc, Rustam, Nasgubb, ZenthicAlpha, Viprin, PanMan, Evasium, Etzer i Terron (weryfikacja: Combined)
ID etapu 30219145
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, K/K, S, R, Ku, K, P, K, U, R, S, F, U, K, R, Ku, S, U, S, Ku, F, K, P, R, K/F, K/K, K/S, R/R, S, R, P, U, Ku, K/K, K/R, P/R, F, K, Ku, R, U, S, R, F, P, F, K, S, U, K, S, F, K, F, U, K, Ku, S, K
Autor utworu ColBreakz
Muzyka 10000
10000
Data wydania Luty 2017 r.
Status Epic

Hypersonic jest kolaboracją między wieloma znanymi użytkownikami. Jest to trzecia część serii Sonic, będąca kontynuacją Supersonic oraz Ultrasonic i porzednikiem Panasonic i Subsonic. Przedstawia się w bardziej nowoczesnym stylu i posiada ogromną ilość przemian. Poziom powstał we wczesnej fazie update'u 2.1 i uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona. Trwa on około 1 minutę i 56 sekund (long).

Opis Edytuj

Dudex Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z wieloma pierścieniami i zmianami grawitacji. Kończy się grawitacyjnym dash orbem. Kolorystyka tego segmentu jest głównie niebieska.

Serponge Edytuj

Tło staje się bardziej aktywne dzięki triggerom. Przedstawia się głównie w formie podwójnej kostki, które początkowo jest niesymetryczna i wymaga skupienia się na danych kostkach. Kończy się parami dash orbów, którymi należy się przenosić.

Manix648 Edytuj

Rozpoczyna się krótkim statkiem pędzącym w poczwórnej prędkości, prowadząc do wielu przemian, które wymagają skupienia się i odpowiedniego wyczucia czasu. W tle wirują również "węże" podobne do tych w Fingerdash.

Vlacc Edytuj

Pierwsza część jest kolorowym segmentem z wieloma zmianami form, która prowadzi później do czarno-białego fragmentu z formami kostki, kuli i statku.

Rustam Edytuj

Powolny segment, który rozpoczyna się statkiem, prowadząc do precyzyjnego ufo. Później pojawia się krótka, lecz wąska fala i kostka ze zmianami prędkości, która prowadzi dalej. Kolorystyka jest głównie fioletowa i fragment charakteryzuje budowa czaszki podobnej do tej w Yatagarasu.

Nasgubb Edytuj

Rozpoczyna się powolnym pająkiem. Przejścia są wąskie i gracz musi klikać z idealnym wyczuciem, aby nie rozbić się o przeszkody. Pojawiają się również pierścienie, o które trzeba się rozbić. Fragment kończy się robotem ze schodkami zrobionymi z dash orbów, po których trzeba ostrożnie prześlizgnąć się na dół.

ZenthicAlpha Edytuj

Rozpoczyna się skomplikowanymi dualami, które przeskakują pomiędzy jednakowymi, a mieszanymi formami. Pędzą one w potrójnej prędkości. Po tym pojawia się statek ze zmianami prędkości, krótki robot oraz szybki pająk wymagający szybkiego klikania. Kończy się krótkim ufo.

Viprin Edytuj

Jedyną formą w tym fragmencie jest kula. Za pomocą niej gracz musi przebrnąć przez labirynt z porozrzucanymi blokami i pierścieniami, które mogą pomóc lub skazać gracza na zgubę. Segment ten wymaga zapamiętywania dróg. Podczas progresji kamera wielokrotnie unosi się w górę i w dół.

PanMan Edytuj

Zaczyna się bardzo szybkimi mieszanymi dualami, które polegają na zapamiętywaniu ścieżek, prowadząc dalej do fali z potrójną prędkością oraz kostki pędzącej w poczwórnej prędkości.

Evasium Edytuj

Krótkie automatyczne przejście przenosi gracza do ufo z wieloma zmianami grawitacji oraz prędkości. Prowadzi ona do podobnego statku, a następnie do robota, wymagającego wykonywania niskich i szybkich skoków, kończąc na krótkiej fali.

Etzer Edytuj

Zaczyna się bardzo szybkim pająkiem, który wymaga szybkiego klikania. Po nim pojawia się krótka fala oraz kostką z platformami, które opadają po wylądowaniu na nich. Później pojawia się statek z wirującymi przeszkodami, ufo z ogromną ilością portali grawitacyjnych, kończąc na krótkiej kostce i statku.

Terron Edytuj

Na początku gracz ma do czynienia z wąską falą, która prowadzi do ufo z dwoma zmianami grawitacji i kostki, która prowadzi do kuli. Po niej pojawia się krótki statek i ostatnia kostka, która prowadzi do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Hypersonic prawdopodobnie było w planach za czasów Update 2.0, lecz dopiero po wydaniu wersji 2.1 zdołano zebrać użytkowników i kontynuować kolaborację.
  • Supersonic i Ultrasonic zostały wysłane na konto ZenthicAlpha, ale Hypersonic i Subsonic na konto Viprina.
  • Wygląd poziomu spowodował kontrowersje, ponieważ etap ten wygląda zupełnie inaczej niż jego poprzednicy. Głównym powodem tego jest różnica między wersjami (poprzedniki powstały w Update 1.9, a Hypersonic jest poziomem z 2.1).
    • Z tego powodu uczestnicy kolaboracji nagrali film, w którym zbudowali pusty i niskiej jakości poziom zbudowany w stylu 1.9. Była to żartobliwa odpowiedź na krytykę niektórych graczy.

Film Edytuj

Hypersonic - Extreme ish Demon by Viprin & more Verified by me04:20

Hypersonic - Extreme ish Demon by Viprin & more Verified by me