FANDOM

High Life
Hl
Autor Migueword
ID 11849346
Trudność Insane Szalona
Gwiazdki 9Star
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, S, K, F/F, Ku, S, U, F, K, S, Ku, U, K, U, S, U, S, R, S, R, S, K, Ku, K, S, F, Ku
Autor utworu Romos
Muzyka Magic Touch
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

High Life jest dość znanym poziomem, który powstał w przedziale wersji 1.9 i 2.0. Jest to jeden z najdłuższych ocenionych poziomów, trwający ponad trzy minuty. Niektórzy użytkownicy twierdzą, iż poziom zasługiwałby na notę Demon. Autorem etapu jest Migueword.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się prostą kostką z drobną pamięciówką. W tle wyświetla się napis "High Life by Migueword". Następnie gracz przemienia się w powolny statek, którym należy przejść przez dość ciasne pomieszczenia. W tle wyświetla się tytuł utworu oraz jego autor. Po krótkiej automatycznej kostce pojawia się napis "3, 2, 1, GO!" i gracz przemienia się w podwójną falę, którą musi przemieszczać się po tunelu z wieloma zmianami prędkości. Dalej należy ostrożnie poruszać się kulą, unikając kolców i innych przeszkód. W tle wyświetla się napis "One More Time" i kula przemienia się w statek, którym należy przelatywać pomiędzy sporadycznymi gwiazdkami. Po krótkim UFO, gracz ponownie zamienia się w falę z drobnymi przyspieszeniami. Po fali następuje prosta kostka. Dalej gracz musi ostrożnie latać statkiem pomiędzy grupami pił. Na dole ekranu wyświetla się tekst piosenki.

Po krótkim automatycznym segmencie, wyświetla się napis "1.9" zamieniający się w "2.0", sugerując iż dalszy ciąg powstał w następnej wersji. Ikona przemienia się w szybką kulę z dużą ilością pierścieni, zaś spowalnia i zamienia się w małe UFO z drobnymi ilościami ruchomych obiektów. Gdy muzyka przyspiesza, pojawia się mini-boss, którego pociski należy omijać za pomocą statku. Walka rozdzielona jest dwoma króciutkimi segmentami UFO. Po tym następuje dość prosty robot z kilkoma pierścieniami, rozdzielony jednym fragmentem statku. Następny segment statku jest dłuższy i jest podobny do tego początkowego. Po krótkim auto, pojawia się kula z kilkoma przeszkodami i wieloma pierścieniami, wraz z podobną kostką.

Następuje krótki odpoczynek. W tle pojawia się text "Almost there... :^)". Gracz musi ostrożnie manewrować statkiem pomiędzy różowymi kostkami otoczonymi kolcami. Po sukcesywnym omijaniu wyświetli się tekst "Ready?" i gracz będzie musiał latać dość prosto, uważając na portale teleportujące ze zmianami grawitacji. Następnie pojawia się napis "Let's go, M9!" i kolejna fala z wieloma zmianami prędkości. Po niej pojawia się ostatnia kula z wieloma pierścieniami i kilkoma prostymi przeszkodami. Po przejściu segmentu wyświetla się napis "GG" i kula trafia do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom był tworzony w przedziale wersji 1.9 i 2.0.
  • Utwór muzyczny został zablokowany ze względu na złamanie praw autorskich, jednakże poziom nie stracił noty Featured.
  • Krazyman50 stworzył niegdyś parodię poziomu o nazwie "Low Death", jednakże "usunął ją", gdyż uważał, że poziom został zrobiony tylko dla żartów, a społeczność wywierała na niego zbyt dużą presję.
    • Krazy mimo tego nadal posiada kopię i sporadycznie w nią grywa, lecz nie traktuje weryfikacji tego poziomu jako swego rodzaju cel do zrealizowania.