FANDOM

Hexagon Force
Hexagon Force.jpg
Trudność Insane.png Szalona
Gwiazdki 12Star.png
Normal Mode Ikona 42 Cube42.png (Hexagon Force!)
Practice Mode Szary kolor Colour19.png (główny; Hexagoniest)
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, K,, S,, Ku,, K,, K/K,, S/S,, K,, u, ku/ku,, s/s,, S,, K,, s/s, S
Autor utworu Waterflame
Muzyka Hexagon Force
HF.oga
Poprzedni etap Electrodynamix
Następny etap Blast Processing

Hexagon Force (pl. Sześciokątna Siła) jest szesnastym poziomem w Geometry Dash. Jest on przedostatnim etapem o poziomie trudności "Insane".

Nowości Edytuj

Poziom wprowadza nas w nowe, heksagonalne tło (sześciokątne, plastry miodu) oraz nowy styl poziomu. Dodany został również Dual Portal, który tworzy klon gracza, znajdujący się po drugiej stronie ekranu. Wprowadza też spowalniające portale w oficjalnym poziomie, chociaż były one dostępne w edytorze już w Update 1.7, a także skośne bloki.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 22%. Będąc na górnej platformie, zeskocz na dół, będąc blisko jump pada. Jeżeli zrobisz to w odpowiednim momencie, spadniesz na małą platformę z pieniążkiem.
  • Druga moneta znajduje się w 72%. Lecąc statkiem, napotkasz przeszkodę, pod którą jest moneta. Przeleć przez przerwę po boku, aby ją zdobyć.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 97%. Ostatnia przeszkoda przed metą posiada w środku pieniążek. Podobnie jak wyżej, wejdź przez dziury od boków przeszkody.

Ciekawostki Edytuj

  • Formalnie etap wprowadza gracza w portale spowalniające, lecz były one dostępne w edytorze od wersji 1.7.
  • Ikona, którą dostaje się za przejście etapu, przypomina twarz Creepera z gry Minecraft.
  • Tak samo jak Electrodynamix wcześniej wyglądało inaczej.
  • Jest to jedyny oficjalny etap posiadający asymetryczne duale. Formę dualu posiada także Blast Processing i Deadlocked, w formie fali, w każdym po raz. Natomiast ten etap posiada aż 5 duali, z czego 2 asymetryczne.

GaleriaEdytuj

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 16 Hexagon Force (All Coins)01:33

Geometry Dash - Level 16 Hexagon Force (All Coins)

Błędy Edytuj

  • W 10% da się ominąć różową płytkę. Jeżeli wcześniej skoczysz w odpowiednim momencie, możesz skoczyć z bloku zamiast dać się wybić przez płytkę.
  • W 22%, jeśli użyje się drogi prowadzącej do monety, zamiast odbić się o żółtą płytkę, można szybko zmienić grawitację zbierając przy tym monetę. Jest to również możliwe bez zbierania monety.
  • Jeżeli ekran gracza jest wystarczająco wielki, może on zauważyć brakujące części dekoracji w 34-35%.
  • W 55% gracz jest w stanie ominąć portal przywracający normalną prędkość i przejść segment z przyspieszonym UFO.
  • Jeżeli w 63% obrócisz dolną kulę dwukrotnie, zamiast trzech razy, obydwie kule zostaną wyrzucone na ten sam pierścień, zamiast osobnych.
  • Jeżeli gracz wyczuje odpowiedni moment w 65%, może pozostać w formie małej kuli i statku w następnym dualu, jednakże krótko po tym rozbije się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki