FANDOM

Heartbeat
Heartbeat.png
Autor Krazyman50, LmAnubis (ancientanubis), AirSwipe
ID 20321297
Trudność ExtremeDemon.png extremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, Ku, Ku/Ku, Ku, K, U, K, F, S, R, K
Autor utworu SnoodDood
Muzyka Heartbeat
Heartbeat.ogg
Data wydania 2 kwartał 2016 r.
Polecany? Tak

Heartbeat jest kolaboracją Krazyman50 z LmAnubis i AirSwipe. Składa się z wielu segmentów pamięciowych bądź wymagających spamowania i szybkich reakcji. Jak nazwa wskazuje, poziom przedstawiony jest w krwistoczerwonych kolorach z bijącym sercem w tle. Uznawany jest za szalenie trudnego lub ekstremalnego Demona, a w oficjalnym systemie jest ekstremalnym Demonem. Trwa on około 1 minutę i 52 sekundy (long).

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką z trudnymi do zauważenia kolcami, które trzeba przeskoczyć. Później nabiera ona tempa i musi odbijać się o duże ilości pierścieni, które później stają się ruchome. Następnym fragmentem jest precyzyjna kula ze zmianami prędkości i elementami pamięciowymi, duplikująca się pod koniec segmentu. Pojawiają się również pierścienie, o które trzeba się odbijać. Dalej pojawia się szybkie ufo, w którym gracz musi błyskawicznie reagować i uważać na przeszkody oraz zmiany grawitacji.

Po niej pojawia się słynna fala poziomu, która wbrew pozorom jest jednym z najtrudniejszych segmentów planszy. Pierwszy tunel jest ruchomy i zwęża się oraz rozszerza w rytmie bicia serca, co zmusza gracza do utrzymania kontroli nad falą. Na drodze napotykane są częste zmiany prędkości i jedna zmiana wielkości. Późniejsze przejścia nie ruszają się, jednakże gracz nadal musi spamować aby przejść dalej. Segment jest znacznie trudniejszy niż się wydaje i może z łatwością zmęczyć palce nieprzyzwyczajonego gracza. Po nim pojawia się dość trudny statek z pierścieniami i kolcami, które musi omijać. Następną formą jest robot, który składa się z prostych, lecz bardzo precyzyjnych skoków. Wymagane jest dobre wyczucie czasu, żeby odpowiednio wskakiwać na platformy. Ostatnim segmentem jest kostka, która polega na przelatywaniu przez portale grawitacyjne i odbijanie się o pierścienie w odpowiednim momencie. Po nim wyświetlane są nicki autorów i etap kończy się.

Błędy Edytuj

  • Istnieje dziwny błąd, który powoduje, że kostka rozbija się w 0%. Prawdopodobnie jest to spowodowane zbyt blisko położonym kolcem, jednakże zdarza się on tylko niektórym osobom, więc konkretny powód jest nieznany. Niestety Krazyman odpowiedział, że nie planuje poprawić błędu.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje fałszywa ukryta ścieżka, która powoduje, że ikona rozbije się w 99%.
  • Krazyman rozpoczął tworzyć poziom w wersji 1.9, jednakże skorzystał później z pomocy AncientAnubis i AirSwipe, którzy udekorowali dla niego część planszy.
  • Jego film weryfikacyjny jest jednym z jego najbardziej oglądanych filmów.
  • Jest to również jego drugi najtrudniejszy Demon, jaki stworzył (nie licząc Phobos, które tylko zweryfikował).
  • Niektórzy gracze twierdzą, że poziom jest niewykonalny na monitorach 144Hz, ponieważ podczas ostatniego skoku kostka uderza w górny kolec. Krazy jednak powiedział, że nie zamierza poprawiać błędu.
    • Prawdopodobne jest to, iż skok jest znacznie trudniejszy do wykonania na monitorach 144Hz przez co wiele graczy często rezygnuje z tego poziomu.

Film Edytuj

Geometry Dash - Heartbeat Verified (Live)02:25

Geometry Dash - Heartbeat Verified (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki