FANDOM

Headrush
Headrush
Autor ToxicGD
ID 6996731
Poziom trudności Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10 Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, K, F, f, ff, f, F, f, F, f, F, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Headrush
Data wydania 2 maja 2015 r.
Status Featured

Headrush - poziom w stylu Nine Circles stworzony przez ToxicGD. Powstał w aktualizacji 1.9, a uznawany jest za Średniego Demona (w oficjalnym podziale za trudnego demona) z trudnością zbliżoną do Nine Circles. Przedstawia się w odcieniach bieli i szarości

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się bardzo prostą kostką, w której gracz musi ominąć dwa jump pady. Następnie etap przyspiesza, po czym gracz jest wyrzucany do podwójnie przyspieszonego statku, podobnego do tego w Nine Circles, jednak jest on trochę trudniejszy. Następnym fragmentem jest kula, która wymaga odrobiny zapamiętywania. Później kula spowalnia i musi przejść dość prosty segment. Dochodzi do kilku zmian prędkości. Następnym fragmentem jest kostka, która wymaga użycia kilku różowych jump padów.

Krótko po tym trudność poziomu gwałtownie wzrasta i gracz rozpoczyna grę falą. Segment wymaga zapamiętywania oraz precyzji. Cały fragment odbywa się w potrójnej prędkości z wyjątkiem 49-50% gdzie na chwilę fala spowalnia do powolnej prędkości.

Po fali gracz jest zamieniany w dość szybką kostkę z elementami pamięciowymi podobną do tej w Nine Circles. Na końcu znajduje się podpis autora, oraz prosty skok przez podwójne kolce. Trzeba również pamiętać, żeby nie omijać jump pada pod koniec, żeby nie zginąć w 98%.

Ciekawostki Edytuj

  • Headrush został wydany w tym samym dniu, co Astronaut 13, stworzone przez Minesap.
  • Jest to jeden z wcześniejszych poziomów w stylu Nine Circles jakie zostały wysłane.
  • W wersji 2.1 ToxicGD zaktualizował poziom czyniąc go ładniejszym, zmieniając fragment muzyki, modyfikując lekko gameplay w drugiej kostce i przedłużając falę. Aktualizacja została zweryfikowana przez MaxiS9.

Film Edytuj

NINE CIRCLES PLATA! Geometry Dash 2

NINE CIRCLES PLATA! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Headrush by ToxicGD GuitarHeroStyles