FANDOM

HeLL
Hell
Autor Serponge i Shig
ID 25706351
Trudność MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, F, S, K, U, F, K, Ku, R, U, K, F, S, K, S, K
Autor utworu Acid-Notation (dawniej ScratchR)
Muzyka Accelerate
Accelerate
Data wydania październik 2016 r.
Status Featured

HeLL jest Demonem stworzonym przez Shig (gameplay) i Serponge. Składa się z szybkich segmentów oraz elementów pamięciowych. Jego kolorystyka została utrzymana w odcieniach czerwieni, bieli i czerni. Jego oficjalny stopień trudności to średni Demon, zaś gracze najczęściej wyceniają go na łatwego lub średniego Demona. Prawda leży gdzieś pomiędzy.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma płytkami i pierścieniami grawitacyjny. Przechodzi później w dość trudną i szybką falę, w której gracz nie ma zbyt wiele miejsca i momentami musi szybko reagować. Po niej pojawia się krótki statek z przejściami, pierścieniem i krótkim lataniem. Dalej znajduje się ufo z kilkoma portalami grawitacyjnymi, krótki spam falą i kolejny statek, tym razem trudniejszy. Mała kostka jest podchwytliwa z powodu szeroko rozsuniętych pierścieni. Następna kula polega na szybkim przeskakiwaniu i odbijaniu się o pierścienie. Po niej pojawia się krótki robot i kolejny spam ufo. Po nim pojawia się fala wymagająca szybkiego klikania oraz prosta kostka. Po niej gracz zamienia się w statek i krótko po nim przybliżają się ściany z piłami. Prędkość zwalnia i gracz musi przelatywać statkiem przez dość wąskie tunele i zawiłe przejścia. Na końcu pojawia się prosta kostka i meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest ukryta w robocie w 62%. Po przejściu przez portal, gracz musi spaść na przezroczysty portal grawitacyjny i szybko odbić się o dwa następne pierścienie, aby wrócić na normalną drogę. Pieniążek jest schowany w pierwszym pierścieniu.
  • Druga moneta jest w 92%. Po odwróceniu grawitacji, należy polecieć nad górną piłę i ostrożnie wlecieć do tunelu, żeby się nie rozbić.
  • Ostatnia jest w końcowym tunelu. Dwa ostatnie dolne słupki są niesolidne w środku, przez co gracz może przelecieć przez nie i dostać się do monety.

Ciekawostki Edytuj

  • HeLL jest trudniejsze od typowego "Łatwego Demona", jednakże nie jest na tyle trudne, aby nazwać go średnim Demonem, stąd może on wprowadzać niektórych graczy w błąd. Pomimo tej noty, nie jest on zalecany dla początkujących graczy.
  • Poziom jest ostatnią planszą w Demon Gauntlet.
  • 25 czerwca 2017 roku autor wysłał na YouTube film z layoutem do poziomu ,,HeLL 2".

Film Edytuj

Geometry Dash 202:35

Geometry Dash 2.0 (DEMON) - Hell by Serponge & Shig GuitarHeroStyles

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL