FANDOM

Hatred
Hatred.jpg
Autor Azuler4, SrGuillester
ID 27580467
Poziom trudności ExtremeDemon.png ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje Ku, K, F, S, K, U, R, K, S, K
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Hate Everything
Hate Everything.oga
Data wydania grudzień 2016 r.
Status Featured

Hatred - ekstremalny Demon stworzony przez graczy SrGuillester i Azuler4. Pod względem budowy oraz atmosfery wzoruje się na Acropolis. Poziom został zweryfikowany przez SrGuillester. Trwa on około 1 minutę i 9 sekund (long).

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się kulą z pierścieniami i precyzyjnymi przejściami. Potem przemienia się w małą kostkę, którą trzeba ostrożnie przeskakiwać między kolcami. Następna jest bardzo ciasna fala i mini-fala, w której jest bardzo mało miejsca na błędy. Następny jest statek wymagający prostego latania wraz z tunelami podobnymi do tych w Acropolis. Później jest kostka, która na ułamek sekundy przyspiesza, aby przeskoczyć nią pięciokrotną grupę kolców. Następne jest ufo z bardzo ciasnymi przejściami, przez które ciężko się można przedostać. Po nim jest robot, którym trzeba wykonywać niskie i ostrożne skoki. Następna jest kostka z precyzyjnymi skokami i zmianami grawitacji. Następny statek polega na zapamiętywaniu zmian grawitacji w wąskim tunelu, który kończy się prostym lataniem. Następna kostka wymaga zapamiętywania, gdyż bloki pod graczem pojawiają się bardzo późno i musi on zapamiętać kiedy musi wykonywać skoki. Po tym pojawiają się podpisy autorów, podwójny kolec i grupka kolców na końcu, które trzeba ostrożnie ominąć. Po nich jest meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza moneta jest w 21%. Gracz musi skoczyć w stronę cierni i użyć niewidzialnego pierścienia, aby się tam przedostać.
  • Druga jest w 66%. Żeby dostać się do niej, gracz musi spaść na płytkę i natychmiastowo kliknąć, aby wybić się w dół.

Ciekawostki Edytuj

  • Guillester zweryfikował poziom na streamie, jednakże wysłał film jak przechodził go ze start pos. Użył też Low Detail Mode, gdyż jego komputer był zbyt słaby.
  • Początkowo etap miał być szalonym Demonem, lecz z czasem Guillester wprowadził utrudnienia.
  • Etap nie powstał z inicjatywy autora - użytkownik twittera Cyanine napisał do SRGuillestera, aby go stworzył (choć nie zasugerował on, by była to mini-kolaboracja).

Film Edytuj

(Extreme Demon) Hatred 100% by Azuler4 (Verified by me) Geometry Dash 2.002:37

(Extreme Demon) Hatred 100% by Azuler4 (Verified by me) Geometry Dash 2.0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki