FANDOM

Hacker to osoba, która potrafi np. włamywać się na czyjeś konto lub weryfikować poziom bez jego przechodzenia. Wykorzystuje on swoje umiejętności w dobrych lub złych celach.

Przykładowi hackerzy: Edytuj

  • Cyrillic - amerykański gracz, który wykorzystuje swoje umiejętności głównie do tworzenia niewykonalnych poziomów np. Silent Circles. Jest założycielem klanu Silent Engine, który zajmuje się tworzeniem niemożliwych poziomów. Nie stanowi on zagrożenia dla innych graczy.
  • Zimnior12 - polski gracz słynący głównie ze słynnej trylogii poziomów: Cataclysm, Bloodbath i Aftermath pod tytułem AfterCataBath. Za pomocą hacków nadał sobie sam rangę moderatora poziomów. Jednak używa jej głównie do pomocy innym graczom np. dawania gwiazdek mało znanym poziomom, dlatego RobTop nie usunął mu tego tytułu. Potrafi włamywać się na czyjeś konta, lecz nie usuwał im danych, nie zmieniał nicków, a jedynie dla żartu czasami zmieniał im Icon Kit. Nie stanowi zagrożenia dla innych.
  • Anaban - nie znamy jego tożsamości, ani nie jest on zaliczany jako gracz. Pojawił się w 3. kwartale 2016 roku. Nie ma kanału na YouTube. W przeciwieństwie do pozostałych sprawiał on wielkie zagrożenie dla innych. Przez to, że wysyłał na serwer mnóstwo poziomów, to przez przeciążenie gra słabiej działała. Zagrożenie sprawiał też gdy włamywał się na konta innych graczy. Zmieniał ich nicki na takie jak ,,I hate you all: lub ,,I do not care". Ofiarami tego ataku zostały m. in. GuitarHeroStyles, Michigun, Viprin lub ZenthicAlpha. Oprócz tego niektóre Demony, takie jak DeCode albo Galatic Fragility stały się darmowe. RobTop później to usunął. Jego konto zostało później usunięte.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki