FANDOM

Gwiazdki - to pierwsza waluta w Geometry Dash jaka kiedykolwiek wyszła. Została dodana w aktualizacji 1.3. Żeby ją zdobyć trzeba przejść cały poziom lub Paczkę Map i to jest jedyny sposób na ich zdobywanie. Za oficjalne poziomy zdobywa się ich więcej, niż w Niestandardowych etapach.

W poziomach oficjalnych gwiazdki pełniły również funkcję numeru poziomu do Update 1.6, gdy pojawił się Electroman Adventures - pierwszy poziom, w którym gwiazdki (10) nie odpowiadają numerowi poziomu (13). Gwiazdki można tylko zdobywać, nie da się ich stracić (wyjątkiem jest utrata danych lub usunięcie konta). Za zebranie ich odpowiedniej ilości zdobywa się osiągnięcia. Ostatnie osiągnięcie jest za 10000 gwiazdek.

Liczba gwiazdek za poziomy: Edytuj

Etapy oficjalne Edytuj

Poziom poziom trudności liczba gwiazdek
Stereo Madness Easy 1
Back On Track Easy 2
Polargeist Normal 3
Dry Out Normal 4
Base After Base Hard 5
Can't Let Go Hard 6
Jumper Harder 7
Time Machine Harder 8
Cycles Harder 9
xStep Insane 10
Clutterfunk Insane 11
Theory of Everything Insane 12
Electroman Adventures Insane 10
Clubstep Demon 14
Electrodynamix Insane 12
Hexagon Force Insane 12
Blast Processing Harder 10
Theory of Everything 2 Demon 14
Geometrical Dominator Harder 10
Deadlocked Demon 15
Fingerdash Insane 12

Niestandardowe Etapy: Edytuj

Poziom trudności gwiazdki
Auto 1
Easy 2
Normal 3
Hard 4-5
Harder 6-7
Insane 8-9
Demon 10

Paczki Map: Edytuj

Poziom trudności gwiazdki sekretne monety
Easy 2-3 1
Normal 3-4 1
Hard 4-5 1
Harder 6-7 1
Insane 8-9 1
Demon 10 2

Zasady dawania gwiazdek poziomom społeczności: Edytuj

Etapy wysyłane przez graczy nigdy nie posiadają gwiazdek, jednakże RobTop posiada możliwość wystawienia ich, gdy dany poziom na nie zasługuje. Generalnie nie istnieją żadne kryteria, aby etap otrzymał ocenę, jednakże użytkownicy często starają się stosować pewnych zasad, aby ocenione plansze były na poziomie:

  • Etap nie może być niewykonalny do przejścia.
  • Gracz musi ukończyć go uczciwie. Zdarzały się przypadki (np. Ice Carbon Diablo X), że autor wykorzystał hacki do zweryfikowania etapu, jednakże część z nich nie utraciła swej wartości dzięki innym graczom, którzy ukończyli je w sposób uczciwy.
  • Zaleca się tworzenie etapów o długości Long lub XL (ewentualnie Medium). Istnieje bardzo mało poziomów o długości "Short".
  • Etap musi być pozbawiony ukrytej ścieżki (istnieją plansze, które je posiadają mimo gwiazdek, jednakże są to zwykle zaktualizowane już później poziomy).

Niestety nie każdy poziom jest w stanie otrzymać tejże noty. Otrzymanie gwiazdek często polega na cierpliwości, szczęściu lub na popularności planszy. Jeżeli duża ilość graczy lubi ją, istnieją znacznie większe szanse, że otrzyma ona notę. 

Ciekawostki: Edytuj

  • Mimo, że w wersji 1.9 niektórym poziomom zmniejszono notę, to liczby gwiazdek nie zmniejszono.
  • Obecnie najwięcej gwiazdek posiada Shaggy23. Ma już ich ponad 60 000.
  • Nawet najtrudniejszy ukończony uczciwie poziom społeczności - Yatagarasu posiada tylko 10 gwiazdek.
  • W Practice Mode nie da się zdobywać gwiazdek.
  • Zdarza się, że świeżo ocenione poziomy będą wyświetlały błędną buźkę lub ilość gwiazdek (np. Hard 3*). Jest to częsta anomalia w przypadku plansz, które w danej chwili zostały wytypowane. Zwykle odświeżenie lub ponowne uruchomienie gry naprawia błąd.
  • Aby poziom był polecany musi on posiadać gwiazdki.
    • Jednakże istnieje 15 niezwykle rzadkich przypadków poziomów polecanych, mimo braku gwiazdek. Prawdopodobnie zostały one zdegradowane, lecz RobTop zapomniał usunąć im noty featured.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki