FANDOM

God Eater
Godeater
Autor Knobbelboy
ID --
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon (prawdopodobnie)
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Segmenty S, K, Ku, R, K (niewidzialna i automatyczna), S ,s ,F ,f ,F,

S, Ku, F, K, R, F, S, R, K

Autor utworu Nightcore (oryginał: Liaquo)
Muzyka Crystal Corruption
CrystalCorruption
Data wydania Jeszcze nie wydano
Status w trakcie budowy

God Eater (pol. Pożeracz Bogów) to etap tworzony przez Knobbelboya w wersji 2.1. Etap ten ma posiadać ogromną ilość detali, niespotykanej w innych etapach (prawdopodobnie będzie posiadał ponad 600 tysięcy obiektów).

Ciekawostki Edytuj

  • Utwór muzyczny, który wykorzystywany jest w planszy, jest niedostępny na portalu Newgrounds. To oznacza, że etap może nie otrzymać noty dopóki nie pojawi się odpowiedni zamiennik.
  • Nazwa etapu i niektóre obiekty nawiązują do gry o nazwie God Eater.
  • Oko w środku etapu nawiązuje do "Oka Saurona" z serii Władców Pierścieni.
  • Z powodu olbrzymiej ilości detali, gra może się zawiesić na wielu urządzeniach. Może to spowodować dużo mniejsze szanse na otrzymanie noty.
    • Z tego powodu również Knobbelboy chwilowo zawiesił proces tworzenia planszy, ponieważ jego komputer ma kłopoty z utrzymaniem ilości szczegółów.
    • Przykładowym poziomem, który nie otrzymał noty z powodu gigantycznej liczby detali jest A Daydream Journey, autorstwa aaaaazertiop, wydany 11 sierpnia 2017 i posiadający ponad 336 tysięcy obiektów. Wielu osobom lagowało nawet z opcją Ultra Low Detail Mode.
  • Tła w poziomie silnie nawiązują do czterech niebiańskich wież w Terrarii: Vortex (zielona), Stardust (niebieska), Nebula (różowo-fioletowa) i Solar (żółto-pomarańczowa).
  • Knobbelboy potwierdził, że weryfikacja poziomu zacznie się dopiero po ukończeniu Bloodlust.

Film Edytuj

God Eater Preview II - Upcoming Extreme Demon01:12

God Eater Preview II - Upcoming Extreme Demon