FANDOM

Glittershroom
Glittershroom
Imię ?
Wiek ?
Narodowość Finlandczyk
Wysłane etapy 76 (64 ocenione)
Klan ?
Znany z: tworzenie poziomów
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 1,000
Początek rozgrywki 1.5 lub wcześniej

Glittershroom (znany również jako Glitter lub Mushroom) jest popularnym twórcą poziomów, który znany jest ze swojego specyficznego stylu budowania, który składa się z różnych efektów błysków bądź świecących gwiazdek, co nawiązuje do jego nicku. Jego najpopularniejszymi etapami są: Insomnia, Insomnia II, Figures oraz serie "Glitter", które są poziomami wykorzystującymi jego efekty oraz utwory z oficjalnych plansz.

Często kolaborował z innymi użytkownikami takimi jak Viprin, bądź brał udział w mega-kolaboracjach typu Supersonic lub Ultrasonic. Był bardzo aktywny za czasów wersji 1.9, jednakże jego aktywność drastycznie spadła po wydaniu Update 2.0. Obecnie rzadko grywa w GD i nie ma pomysłów na nowe poziomy.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo swej popularności, nigdy nie posiadał żadnego zdjęcia profilowego, pomijając GDForum, na którym wyjątkowo posiadał swój awatar.
  • Kappaclysm jest bardzo znanym etapem jego autorstwa, ponieważ ukazuje się zarówno w Paczce Map (Blade Pack), jak i w Chaos Gauntlet. Jest to parodia lub przeróbka oryginalnego Cataclysm.
  • Figures początkowo posiadało 9 gwiazdek, jednakże zostało to później poprawione, gdyż znaczna ilość osób uważała, iż zasługuje ono na notę Demona.
  • Pyromaniac jest trudnym Demonem autorstwa jego i kilku osób, z którymi kolaborował. Został on zweryfikowany przez Zephyr, jednakże później okazało się, iż nie przeszedł go w sposób uczciwy. Później wydano aktualizację, która została zweryfikowana przez SrGuillester.
  • Posiada weryfikację na GDForum.
    • Miał również rangę moderatora, jednakże zrezygnował z niej po tym, jak jego aktywność nagle spadła.
  • Insomnia jest jego najpopularniejszym Demonem ze względu na niski poziom trudności. Autor sam napisał, że jest przeznaczony dla początkujących graczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki