FANDOM

Gdmeltdown.png

Logo Meltdown

Geometry Dash Meltdown jest dodatkową aplikacją stworzoną przez Roberta Topalę, która została wydana na urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi Android oraz iOS. Gra została wydana 19 grudnia 2015 r. i jest dostępna za darmo w sklepie Google Play i AppStore.

Obecnie Meltdown składa się tylko i wyłącznie z trzech etapów, jednakże aplikacja pozwala graczom zobaczyć to, czego nie można dokonać w obecnej pełnej wersji. Meltdown, podobnie jak Lite, posiada ograniczoną ilość nagród oraz niemożność korzystania z edytora poziomów. Dostęp do The Vault również jest zablokowany.

Lista poziomów Edytuj

Etap Poziom Trudności Gwiazdki Kompozytor Wersja
1. The Seven Seas Łatwy 1 F-777 pierwotne wydanie
2. Viking Arena Normalny 2 F-777 pierwotne wydanie
3. Airborne Robots Trudny 3 F-777 pierwotne wydanie

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo faktu, iż RobTop ogłosił, że w nowej aplikacji ukaże się "pięć nowych poziomów", tak naprawdę pojawiły się tylko trzy.
  • Gwiazdki nie służą do niczego, ponieważ nie istnieją związane z nimi osiągnięcia.
  • Meltdown posiada pierwsze zwykłe poziomy, które oferują dodatkowe nagrody za ukończenie plansz ze wszystkimi monetami. W oficjalnym wydaniu osiągnięcia były zdobywane tylko w przypadku oficjalnych Demonów.
  • W oryginalnym Geometry Dash nie da się zdobyć ekskluzywnych, obecnych w Meltdown ikon.
  • RobTop odpowiedział na pytanie zadane na TouchArcade, które dotyczyły możliwości grania w etapy Meltdown w oryginalnej aplikacji, co byłoby możliwe poprzez wczytanie zapisu z Meltdown. RobTop odpowiedział "Może w przyszłości".
  • Da się przejść do Vault poprzez wczytanie zapisu z odblokowanym pomieszczeniem, jednakże kody nie będą w nim działać, a muzyka nie będzie grać.
  • Jest drugą najbardziej lubianą darmową aplikacją w Stanach Zjednoczonych .
  • Wszystkie utwory w etapach zostały stworzone przez F-777.
    • Ciekawe jest też to, że w pierwszym etapie, muzyka jest pierwszą z jego albumu "Pirate Dance Machine", druga jest drugim w "Viking Dance Machine", a trzecia jest trzecią w "Ludicrous Speed". Mimo, że gracze wątpią, iż pojawią się aktualizacje, prawdopodobnie muzyka, wykorzystana w kolejnym etapie będzie czwartą muzyką z któregoś albumu autorstwa F-777, np. Sonic Blaster z albumu "Let's Freaking Party".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki