FANDOM

Geometry Dash to gra opisywana na tej wikii. RobTop (zwany także Robertem Topalą albo RubRubem) jest autorem tejże gry. Oprócz oficjalnej gry, którą możemy kupić, istnieje także wersja demo, czyli Geometry Dash Lite oraz dwie darmowe gry Geometry Dash Meltdown oraz Geometry Dash World.

Geometry Dash (Sklep Play i App Store) Edytuj

Jest oficjalną grą, którą możemy kupić za kilka złotych w Sklepie Play bądź w App Store. Posiada wszystkie etapy oraz edytor poziomów. Ma dostęp do wszystkich nagród (oprócz 2-patrz poniżej). Dostępna na na urządzenia mobilne (z systemem Android oraz iOs), jednak istnieje trik, który umożliwia granie na laptopie.
Gd.png

Logo gry Geometry Dash

Geometry Dash (Steam) Edytuj

Jest grą którą też możemy kupić, ale na laptopie lub komputerze i wyłącznie na Portalu serwisowym Steam. Rozgrywka jest taka sama jak wyżej, tylko że gramy na WINDOWS'ie lub Mac oraz wersja Steamowa posiada dwie dodatkowe ikony zwane "Steam Exclusive Bonus" za przejście Stereo Madness , Back On Track oraz Polargeist na Normal Mode oraz 2 za ukończenie Clubstep w Normal Mode.

Geometry Dash (Lite) Edytuj

Gdlite.png

Logo wersji Lite

To wersja demo, która powstała, gdy RobTop zrobił pierwszą aktualizacje oficjalnej gry czyli "Update 1.1". Co aktualizacje jest dodawany 1 poziom do Lite. Posiada kilka dodatkowych ikon, oraz nie ma dostępu do edytora poziomów i The Vault . Można wybrać ikonę oraz statek.

Geometry Dash Meltdown Edytuj

Jest to gra uznawana prez graczy jako dodatek do oficjalnej gry, chociaż jeszcze nie istnieje transfer osiągnięć z Meltdown do pełne wersji. Na start posiada 3 poziomy. Za każdy poziom, który mimo że nie jest Demonem posiada nagrody "Ultimate". Można wybrać tylko ikonę. Brak dostępu do The Vaulta i edytora poziomów

Gdmeltdown.png

Logo wersji Meltdown

Geometry Dash WorldEdytuj

Składa się z światów, obecnie dwóch, są nowe osiągnięcia, oraz za pomocą jej możemy legalnie za darmo grać w poziomy online na swoim urządzeniu, jednak tylko ocenione i wybrane. Nie można tworzyć poziomów. Została wydana ok. miesiąc przed Update 2.1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki