FANDOM

Geometry Dance
GeometryDash 2016-07-23 14-51-06-29
Autor etapu Dudex
ID etapu 16754209
Poziom trudności łatwy
Gwiazdki 2
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość
Sekwencje K, S, Ku, K, R/R, u, R, K
Autorzy utworu Don Omar i Lucenzo (DHB remix)
Muzyka Danza Kuduro (DHB remix)
Data wydania luty 2016 r.
Polecany? Tak

Geometry Dance posiada trudność, która jest rzadko spotykana, czyli Easy. Poziom jest bardzo łatwy i idealnie nadaje się dla początkujących graczy. Trwa on około 1 min i 7 s (long). Etap nie został jak dotąd zaktualizowany.

Opis Edytuj

Poziom jest bardzo łatwy i nie wymaga zbyt wielkich umiejętności. Idealnie nadaje się dla nowych graczy.

Plansza rozpoczyna się powolną kostką, która przyspiesza po chwili. Następnie pojawia się napis "Feel the sun" i ikona przemienia się w statek. Przeszkody są łatwe do ominięcia. Po niej pojawia się kula, a w tle znajduje się napis "Go swimming!" z małym źródełkiem wody. Podczas krótkiego automatycznego segmentu wyświetla się napis "Or play geometrydash 8)". Gra przyspiesza, ikona staje się podwójnym robotem, jednakże dual jest symetryczny i podłoże jest płaskie. Występują tylko drobne skoki na pierścieniach. Fragment ufo jest trochę trudniejszy ze względu na podnoszący i opadający ekran, wraz z ciaśniejszymi przejściami. Po udanym przejściu, gracz przemienia się w robota i w tle pojawiają się lody z napisem "get ice cream 8)". Kostka trwa do końca etapu i znajdują się tam tylko drobne przeszkody. Na końcu wyświetla się napis "thanks for playing".

Sekretne monety Edytuj

Monety są bardzo łatwe do zdobycia, a dwie z nich są widoczne na pierwszy rzut oka.

  • Pierwsza moneta znajduje się w pierwszej kuli. Wystarczy zeskoczyć do małego źródła wody, w którym się ona znajduje.
  • Drugą znajdziemy we fragmencie z mini ufo. Na końcu segmentu wyświetli się znak zapytania, który zasugeruje, że coś może się tam znajdywać. Jeżeli gracz skoczy w stronę przeszkody, to odsunie się ona i odsłoni pieniążek.
  • Trzecia spośród nich znajduje się przed zamianą w ostatnią kostkę. Aby ją zdobyć, trzeba wskoczyć robotem na platformę, która pojawi się po chwili.

FilmEdytuj

Geometry Dance by Dudex02:35

Geometry Dance by Dudex