FANDOM

Galaxy Breaker
Galaxybreaker
Autor Bianox (weryfikacja: FROOZEE)
ID 23409681
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, R, K, R, S, U, Ku, K, S, U, K, S, U, K, Ku, K, F, Ku, K, K/K, Ku/F, Ku, K/K, U, K/K, S, U, K, S
Autor utworu MafiaPineapple
Muzyka The Cosmos
Data wydania Listopad 2016 r.
Status Featured

Galaxy Breaker jest poziomem stworzonym przez Bianox i zweryfikowanym przez FROOZEE. Został stworzony w Update 2.0 i ukazuje się w futurystycznej oraz kosmicznej tematyce. Uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się szybką kostką, prowadząc do podobnego robota i do następnej kostki z ruchomymi obiektami. Po nim jest krótki automatyczny robot, który prowadzi do powolnego statku, w którym trzeba zachować ostrożność i do UFO z pierścieniami. Następna jest kula z precyzyjnymi przejściami i krótka kostka z kilkoma pierścieniami. Tempo nagle przyspiesza i gracz za pomocą statku musi ostrożnie przelatywać między przeszkodami i piłami, prowadząc do UFO ze zmianami grawitacji, krótkiej kostki i do podobnego statku, następnego UFO ze zmianami grawitacji i kolejnej kostki. Później jest kula z szybkimi skokami pomiędzy platformami i kostka, którą trzeba odbijać się o pierścienie. Następna jest ciasna fala i króciutka kula, a po niej kostka, którą należy odbić się o kilka pierścieni.

Później jest podwójna kostka, kula z falą i zwykłą kulą, która dąży do kolejnego dualu kostek, z czego górna chwilowo zamienia się w UFO i wymaga wykonania szybkich skoków. Następny jest kolejny dual kostek i statek ze zmianami grawitacji, a następnie UFO z portalami grawitacyjnymi, krótka automatyczna kostka i statek, którym trzeba iść do góry i na dół, uważając na zmiany grawitacji. Po przejściu tego segmentu gracz dociera do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 24%. Żeby ją zdobyć, trzeba zignorować trzeci pierścień i spaść w jej stronę. Ikona zostanie później przeniesiona na normalną drogę.
  • Druga jest w 66% i można ją znaleźć, wlatując falą pod mały blok, który unosi się do góry.
  • Ostatnia moneta jest na końcu poziomu, na samej górze ekranu.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja etapu była łatwiejsza i została zweryfikowana przez MaleVeronica, jednakże później przyznał on się do hackowania wielu poziomów, przez co poziom został oddany graczowi o nicku FROOZEE, który ponownie zweryfikował planszę i utrudnił kilka segmentów.

Film Edytuj

Galaxy Breaker by Bianox REVERIFIED BY ME (FROOZEE) !!! INSANE DEMON (harder update yeah) ! )02:10

Galaxy Breaker by Bianox REVERIFIED BY ME (FROOZEE) !!! INSANE DEMON (harder update yeah) ! )