FANDOM

Galaxium
GDGalaxiumWave1 001.jpg
Autor Viprin i ASonicMen
ID 13912771
Trudność Hard.png Trudna
Gwiazdki 5Star.png
Formy Kostka, Statek, Ufo, Fala, Kulka, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, R, u, K, F, S, R, Ku, U, K, F, K, R, F, K
Autor utworu DJStriden
Muzyka Level Three (Melodic Electro)
LevelThree.oga
Polecany? Tak
Data wydania Pierwsza Połowa Listopada 2015 r.

Galaxium to poziom wydany przez dwóch wybitnych twórców: Viprina - kreatora, który zajmuje pierwszą pozycję w rankingu twórców oraz ASonicMena - uzdolnionego budowniczego. Etap został stworzony w wersji 2.0 i posiada trzy zweryfikowane monety. Można znaleźć go w Sparkle Packu (paczka blasku). Trwa on około 1 minutę i 6 sekund (long). Został zaktualizowany jeden raz. Hasło potrzebne do skopiowania planszy to 687354.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się łatwą kostką, która posiada nietrudne przeszkody do ominięcia, następnie zamienia się w robota, która może być dla niektórych graczy trochę trudniejszy. Później zamienia się w mini-Ufo, w którym trzeba skakać/latać środkiem, gdyż na podłudze i suficie są ruchome bloki z kolcami. Później  jest kostka, która minimalnie tylko 1 skoku, a następnie zamienia się w szybką falę. Fala zwalnia, a po tym pojawia się statek z poprzednią szybkością. Później powraca robot, jest łatwiejszy, lecz z szybciej się porusza, po czym zamienia się w kule w potrójnej-szybkości, nie zginiesz jeśli posłuchasz się strzałek. Ponownie jest Ufo, jednak w normalnej wielkości, jednak trudność powraca, pojawia się kostka z krótkimi przerwami na falę. Później jest robot, po którym  jest kolejna fala. Na końcu jest kostka w normalnym tempie. Etap kończy podpis autorów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najbardziej lubianym poziomem w Sparkle Packu.
  • Istnieje plansza o nazwie Galaxy Purple, który również występuje w Sparkle Pack oraz posiada muzykę od DJStridena.
  • Pierwsza część z ufo jest jedynynym fragmentem z miniportalem.

GaleriaEdytuj

Przejście poziomu przez BlastITA:Edytuj

Geometry Dash 2.0 - Galaxium - by Viprin (3 3 User Coins)01:19

Geometry Dash 2.0 - Galaxium - by Viprin (3 3 User Coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki