FANDOM

Galactic Fragility
Galactic Fragility.jpg
Autor TeamSmokeWeed (Koreaqwer, Tutti, ple5, Vortiz, Hades, Gigas, ATHG, Theta, Dark Boshy, Dorami)
ID 9834617
Trudność InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Statek, Kostka, Kula, Fala, UFO, Wielkość, Grawitacja, Dual, Prędkość
Sekwencje S, s, S, s, S, K, k, K, (k, K x8, auto), Ku, S, s, F, f, K/K, K/k, S/S, s/s, Ku/Ku, u, K, Ku, F, U, u, S, K/K, Ku/Ku, Ku, k/k, U, s, K,
Autor utworu TMM43
Muzyka Eurodancer
Eurodancer.oga
Polecany? Tak
Data wydania Rok 2015
Galatic Fragility to ekstremalna Mega-kolaboracja stworzona przez członków klanu TeamSmokeWeed , która została wydana w Update 1.9. Została zweryfikowana przez Cyclica. Jest to niezwykle trudny poziom, zawierający pułapki, zmiany prędkości i wielkości oraz asymetryczne duale.

Opis Edytuj

Galatic Fragility jest szalenie trudnym Demonem, który składa się z wielu segmentów (o nazwie takiej jak nicki kilku graczy):

Koreaqwer Edytuj

Statek z wąskimi pomieszczeniami, wymagający prostego i ostrożnego latania.

Tutti Edytuj

Kostka z dużą ilością kolców oraz z pierścieniami, które trzeba wykorzystać do progresji. Niektóre z nich są pułapkami.

Pie5 Edytuj

Podobna, lecz szybsza kostka z precyzyjnymi skokami i pierścieniami. Jest ona nieco łatwiejsza od poprzednika.

Vortiz Edytuj

Powolna kula z prawdziwymi i fałszywymi blokami. Znajdują się również w niej pierścienie, które głównie służą jako pułapki. Kończy się krótkim statkiem.

Hades Edytuj

Wąska i powolna fala oraz mini-fala. Segment jest bardzo trudny z powodu ciasnych korytarzy i dziwnych hitboxów bloków. Tło wielokrotnie zmienia kolory.

Gigas Edytuj

Dość trudny fragment różnych duali, który może być mylący dla graczy. W podwójnym statku znajdują się różne portale prędkości, które mogą wyprowadzić gracza z równowagi. Pó nim pojawia się UFO z precyzyjnymi skokami po pierścieniach.

ATHG Edytuj

Rozpoczyna się prostą kulą i dużo trudniejszą falą. W tle migają dekoracje, które zlewają się z tłem, co może zdezorientować graczy. Później pojawiają się również krótkie fragmenty UFO oraz statku, a pod koniec prędkość zwalnia. 

Theta Edytuj

Rozpoczyna się powolnym, lecz asymetrycznym dualem, który może być kłopotliwy dla graczy. Pierwsza jego część składa się z kostek, zaś druga z kuli. Później duplikat kuli znika i ikona powoli przechodzi do następnego fragmentu. W tle widać kolorowe, migające kratki.

Dark Boshy Edytuj

Rozpoczyna się dwoma małymi kostkami, którymi gracz musi ostrożnie przeskakiwać przeszkody. Prowadzą one do UFO, którym trzeba ostrożnie skakać, aby nie dotknąć kolczastych przeskód. Kończy się statkiem, który wymaga ostrożnego i prostego latania.

Dorami Edytuj

Fragment składa się głównie z kostki pędzącej w potrójnej prędkości. Na drodze napotykane są wąskie przejścia z wieloma pierścieniami, które przeważnie są pułapkami. Wymaga on zapamiętywania i precyzyjnych skoków. Po przejściu go, pojawia się emotikona "^^" z napisem "TeamSmokeWeed :D". Pod nim widać napis "GG" i plansza kończy się.

Faile: Edytuj

  • Maxis9 zginął na 74%, 86% i dwukrotnie na 97%.
  • Riot umarł w momencie gdy statek przeobrażał się w kostkę na 87%.
  • Surv rozbił się na ostatniej przeszkodzie na 97%
  • Gold dwukrotnie spotkał się ze śmiercią w 97%.
  • Brandon Larkin też rozbił się pod koniec etapu w 97%.
  • To samo spotkało też GuitarHeroStyles.

Ciekawostki: Edytuj

  • Jest to pierwsza kolaboracja stworzona przez klan TeamSmokeWeed.
  • Brandon Larkin dał temu poziomowi demoniczną trudność 9/11 i przyjemność z przechodzenia 0/10.
  • W tytule znajduje się literówka, ponieważ poprawny zapis słowa ,,Galatic" to ,,Galactic". Brakuje tam litery ,,c".
  • Etap przez krótki czas posiadał ukrytą ścieżkę, która prowadziła przez cały poziom. Nie jest wiadome kto tego dokonał, lecz przypuszcza się, iż był to Anaban. Kilka dni później luka została załatana.

Film: Edytuj

Geometry Dash - "GALATIC FRAGILITY" DEMON by TeamSmokeweed! GuitarHeroStyles04:04

Geometry Dash - "GALATIC FRAGILITY" DEMON by TeamSmokeweed! GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu

Losowa wiki