FANDOM

Future Demoness
Fd
Autor MaJackO
ID 9229228
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość
Sekwencje K, K/K, U, F/F, K, F, K, S, K, Ku, K, F, S, F, S, F, K
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Supernova
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Future Demoness jest poziomem autorstwa MaJackO, który powstał w wersji 1.9. Został on znerfiony, a następnie zweryfikowany przez MaJackO i przesłany na serwer. Nieoficjalnie uznawany jest za bardzo trudnego lub szalenie trudnego Demona, zaś oficjalnie za szalenie trudnego. Trwa on około 1 min i 49 sekund (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się podchwytliwą kostką z pierścieniami, która później zamienia się w dual. Następne jest UFO, w którym trzeba bardzo ostrożnie skakać. Po nim jest podwójna fala ze sztucznymi ścianami i krótka kostka z pierścieniami, która prowadzi do następnej fali, która polega na ostrożnym i szybkim klikaniu, aby przemieścić się przez wąskie korytarze. Później jest krótka kostka, statek i następna kostka, która prowadzi do kuli z wąskimi przejściami i kolejnej kostki, która prowadzi do kolejnej fali.

Fala jest trudniejsza niż się wydaje i podczas przejść w mini-falę, gracz musi przelatywać dolnym tunelem, aby nie uderzyć w ścianę. Po niej jest powolny statek z wieloma portalami grawitacyjnymi, który wymaga ostrożnego i prostego latania. Po nim jest następna wolna, lecz podchwytliwa fala, która dwukrotnie zmienia grawitację. Następny jest krótki statek i fala z wąskimi korytarzami. Na końcu fragmentu pojawia się podpis autora i napis "THX". Ostatni fragment jest kostką, która zaczyna się ogromną ilością portali zmieniających prędkość, kończąc na kilku prostych, lecz podchwytliwych skokach z powodu portali spowalniających, które stoją tuż przed przeszkodami. Po nich plansza się kończy.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja poziomu była trudniejsza i uznawana była za ekstremalnego Demona. Zamiast utworu "Supernova" wykorzystywał on "The Quick and The Dead" autorstwa Ruderbrat.
    • Niestety utwór muzyczny został usunięty z powodu złamania praw autorskich, przez co zamiennik nie synchronizuje się zbyt dobrze z rozgrywką.
  • Pierwotna wersja jest dostępna na serwerze pod nazwą "Future Demoness X". Została ona zweryfikowana przez Atomic.
  • Istnieje mała ukryta ścieżka na końcu ostatniej fali, która pozwala ominąć ostatni segment kostki, jednakże nie wpłynęła ona na usunięcie oceny, gdyż nie omija się przez nią zbyt dużej części poziomu (poza tym fragment ten jest prosty według większości doświadczonych graczy). Aby do niej się dostać, gracz musi trzymać się sufitu w ostatniej fali, przez co przeniknie przez górne bloki.
  • Weryfikacja poziomu przez autora najprawdopodobniej była zhackowana.

Filmy Edytuj

Geometry Dash Future Demoness (Demon) by Majacko03:33

Geometry Dash Future Demoness (Demon) by Majacko

Obecna wersja etapu. Film autorstwa PeanutPickle.

Geometry Dash Insane Demon Future Demoness X by MaJackO and S1l3nce02:24

Geometry Dash Insane Demon Future Demoness X by MaJackO and S1l3nce

Stara wersja poziomu. Film autorstwa Atomic.