FANDOM

Future Circles
Futurecircles
Autor etapu KeiAs (EraeL)
ID etapu 21306256
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, K, F, F/F, F, F/F, F, F/F, F, F/F, F, S, F, S, F, F/F, S, F, S, F, S, F, S, F, S, K
Autor utworu Xtrullor
Muzyka I Like Your Face
Data wydania Lipiec 2016 r.
Status Featured

Future Circles jest jednym z najtrudniejszych ocenionych etapów Nine Circles w grze. Został on stworzony przez KeiAs w Update 2.0 i uznawany jest za nieco trudniejszy od Crimson Clutter. W przeciwieństwie do większości tego typu etapów, obiekty w fali migają na różne kolory.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dużą ilością statycznych i ruchomych pierścieni. Następny jest statek z przesuwającymi się ścianami i piłami, które zmuszają gracza do unoszenia się w górę i w dół. Po krótkiej automatycznej kostce pojawia się fala, w której gracz musi przelatywać przez duże ilości zmian grawitacji, stając się krótkim dualem, normalną falą i ponownym dualem, podobnym do poprzedniego. Gracz na drodze zaczyna napotykać masywne ilości zmian grawitacji i wielkości, co może go z łatwością zdekoncentrować. Później jest króciutki dual i następna fala ze zmianami grawitacji, teleportacjami, krótkim dualem i spamem mini-falą z napisem "GO!". Po niej pojawia się statek, w którym gracz musi bardzo dobrze umieć kontrolować grawitację oraz odbijać się o pierścienie, gdyż takowych jest bardzo dużo, co wymaga precyzji i zapamiętywania. Po nim jest kolejna fala i następny statek, który prowadzi do fali, podwójnej fali, kolejnego statku i następnej fali. Później jest kolejny statek i następna fala i tak jeszcze dwa razy. Pod koniec jest statek, który prowadzi do ostatecznej kostki i do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 5%. Żeby ją zdobyć, trzeba odbić się o dwa pierwsze obracające się pierścienie i zignorować ostatni. Gracz poleci do góry i zostanie teleportowany na dół, na normalną drogę.
  • Druga moneta jest w 31%. Po zmianie w mini-falę, gracz musi wejść przez cienki tunel i z niego wyjść, żeby ją zdobyć.
  • Ostatnia jest na końcu planszy. Po odbiciu się o pierwszą płytkę, gracz musi kliknąć niewidzialny pierścień, który wybije go w jej stronę.

Ciekawostki Edytuj

  • Na końcu poziomu na krótki czas pojawia się mała twarz potwora z drobnym napisem "Horntail Cave II?". Napis ten sugerował sequel dla słynnego poziomu Horntail Cave, który później został wydany.
  • Istnieje inny etap Nine Circles o tej samej nazwie, który został stworzony przez Milesman34 i posiada notę szaloną z ośmioma gwiazdkami.

Film Edytuj

Demon? Future Circles - EraeL01:22

Demon? Future Circles - EraeL