FANDOM

Fusion Z
FusionZ
Autor Bianox, Panman30, Edicts, Willy5000, Shocksidian, Xaro, GironDavid, Manix648, LazerBlitz, Terron (dawniej Xcy-7), TeslaX, Loogiah, Surv, Morphix, Viprin, DWShin, Knobbelboy (weryfikowane przez DiamondSplash)
Trudność ExtremeDemon ekstremalny Demon (prawdopodobnie)
Gwiazdki 10Star (prawdopodobnie)
ID --
Formy Kostka, Grawitacja, Teleportacja, Wielkość, Statek, Dual, Fala, Prędkość, Ufo, Robot
Sekwencje K, k, K, S (auto), s, k, K (auto), K/K, K/s, K/ku, S/ku, k/ku, F, f, F, f, F, Ku (auto), ku, U, u, U, K, k, K, R, S/Ku, K/K, S, U, R, K, k, K/k, S/k, S/ku, s/ku, k/ku, f, F, f, F, Ku, ku, Ku, s, K, s, u, s, S, s, F, f, F, k, K, Ku, s, K, k, s, S, K, S, s, k, u, U, Ku, R, f, K, k, K, k, K, r, R, S, s, k (auto), K, ku, k, U, u, K, K/K, S/K, K/K, Ku/Ku, F/F, S/S, U, f, F, k, u, K, s, f, K, F/f, K, F, F/F, K, s, K, Ku, ku, Ku, S, s, S, K, k, K, u, K (auto), R, F, K, F, f, K, S, s, S, s, S
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Corrosive
Corrosive
Data wydania Jeszcze nie wydano
Status w trakcie weryfikacji
Fusion Z - ekstremalna megakolaboracja prowadzona przez Manix648. Jest to trzecia część serii Fusion autorstwa Manixa. Ten poziom różni się jednak od pozostałych (Fusion i Fusion II) tym, że jest to megakolaboracja, a jej poprzednicy byli tworzeni indywidualnie, a przede wszystkim tym, że były one znacznie łatwiejsze od finalnej części, bowiem Fusion Z jest uznawane za ekstremalnego Demona, który posiada stopień trudność zbliżony do Yatagarasu. Wcześniej Surv weryfikował ten poziom, jednakże przy 30% się poddał, twierdząc że przechodzenie planszy nie sprawia mu przyjemności. Potem ChiefFlurry weryfikował poziom i osiągnął 38% wraz z 54-87%. On jednak stwierdził również,że weryfikacja poziomu nie sprawia mu przyjemności i oddał go DiamondSplash. Obecnie jego rekordem jest 46%. Poziom powstał w Update 2.0, jednak w 2.1 część Xcy-7 została usunięta i Terron dodał swoją część. Dodatkowo dodano opcję LDM do ostatniego bossa. Ogólnie kolorystyka poziomu jest pomarańczowo-żółta. Przez znaczną większość poziomu poruszamy się z dużą prędkością.

Opis Edytuj

Bianox Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką zawierającą skoki, która następnie się zmniejsza i trzeba odpowiednio używać jump-ringów, żeby nie zginąć. Po niej jest automatyczny fragment z rzędem niewidzialnych portali grawitacyjnych i ozdobionym napisem w tle "Fusion Z". Później następuje statek, gdzie lecisz przez ciasne przejścia z kolcami u góry i u dołu. Czasami musisz przez chwilę dotknąć sufitu lub podłogi. Między przejściami musisz uważać też na piły. Każde z przejść jest inaczej udekorowane. Część ta kończy się portalem grawitacyjnym i kilkoma automatycznymi portalami grawitacyjnymi.

Panman30 Edytuj

Zaczyna się od kilku ekstremalnych, mieszanych duali z pomarańczowymi falami w tle. Potem rozpoczyna się klasyczna fala z dużą liczbą portali wielkości, a potem mała kula, którą gracz musi skakać po platformach zawierających czasami kolce. Nie obejdzie się też bez pierścieni. Potem jest króciutkie ufo z jednym zmniejszeniem, jednym zwiększeniem, jednym odwróceniem grawitacji i jednym przywróceniem normalnej grawitacji. Później jest prosta kostka, w której trzeba skakać po słupach. W tle znajduje się model atomu.

Edicts Edytuj

Niezwykle trudny robot z licznymi jump-ringami, na których należy w odpowiednich momentach skakać. W tle można zauważyć żółtozłote błyskawice. Nie możesz też skakać za wysoko, gdyż możesz się nadziać na kolce z góry. Wszystko to znajduje się w kole, wyglądającym, jak obiektyw, co znacznie zawęża pole widzenia. Potem zaczyna się mieszany dual ze straight-flyingiem oraz kulą, którą należy skakać po platformach. Trzeba uważać na kolce z góry i z dołu. Następnie jest symetryczny dual kostki, a potem krótki statek z jednym żółtym i dwoma zielonymi jump-ringami. Po chwili następuje dokończenie robota, który przeobraża się w kostkę.

Willy5000 Edytuj

Motywy się przyciemniają i kolorystyka jest pomarańczowo-biała. Fragment zaczyna się od szalonego duala statku i małej kostki, a potem statku i małej kuli. Póżniej przeobraża się w klasyczną falę z kilkoma zmianami wielkości. Wzniesienia są czarne, a ich powierzchnia - pomarańczowa. Następną częścią jest kula, którą się skacze przez ciasne przejścia wypełnione kolcami. Pomarańczowe światła lekko rozjaśniają mrok w tym segmencie.

Shocksidian Edytuj

W jego części wszystkie elementy są czarne i otoczone pomarańczowym światłem. Początek skupia się głównie na przelatywaniu statkiem przez ciasne przejścia z przerwą na kostkę z jednym jump-ringiem i na ufo. Później następuje fala z kilkoma zmianami wielkości. Następna jest mała kostka skacząca po malutkich platformach.

Xaro Edytuj

Na ekranie pojawia się smuga pomarańczowożółtego światła, po czym następują bardzo szybkie fragmenty statku z dużą ilością prostego latania. Po tym zaczyna się małe ufo, gdzie skaczesz przez portale i po jump-ringach, pomiędzy kolcami, które się zasuwają, tworząc coraz ciaśniejsze przejście. Później jest krótki segment z małą falą i niezwykle ciasnym przejściem, a następnie kostka z jednym skokiem.

GironDavid Edytuj

Sekwencja małej kostki z rozsypanką bloków, a następnie dużej, gdzie musisz z potrójną prędkością skakać po orbach, a także po platformach z kolcami, na które musisz bardzo uważać. Później są dwa rzędy portali grawitacyjnych, a następnie bardzo precyzyjny segment z malutkim robotem. Dodatkowo motywy są bardzo jasne, co może bardzo rozpraszać graczy. Na koniec widać podpis autora.

Manix648 Edytuj

W tym segmencie występuje też dużo bieli, a ogólnie w całym segmencie jest dużo światła. Na początku jest bardzo ciężki statek pełen ciasnych przejść i zakrętów. Niektóre przeszkody są ruchome. Są też tam portale grawitacyjne. Następnie rozpoczyna się ekstremalnie trudny swingcopter, potem krótka rozsypanka bloków, a później dwa orby. Na koniec pojawia się napis "Take a break" wśród deszczu meteorytów.

LazerBlitz (część pierwsza) Edytuj

Tło lekko ciemnieje i kolory są dużo mniej jaskrawe. Fragment zaczyna się od duala kostki z zaledwie dwoma skokami, a następnie kostki i statku, a potem symetryczny dual kostki, w którym musisz zdobyć trzy klucze, bo jak nie, to zginiesz. Następny jest symetryczny dual klasycznej fali, później asymetryczny, lecz nie mieszany dual statku, sprawdzający umiejętności straight-flyingu. Następne w kolejności jest ufo, w którym powinieneś uważać na piły, a także na jump-ringi, które mogą Cię zmylić.

Terron Edytuj

Segment przedstawiony w ciepłych kolorach z małą falą lecącą między wieloma wzniesieniami. Później mała kostka z jitterclickiem, a na koniec ciasne przejście z małym ufo.

LazerBlitz (część druga) Edytuj

Fragment rozpoczyna się od pojedynczego skoku nad jednym kolcem. Kostka wpada w portal statku i portal zmniejszający, a potem zamienia się w małą falę lecącą przez ciasny tunel. Następną formą jest duża kostka, która musi skakać po kilku pierścieniach. Następnie się rozdwaja, przemienia się w falę, a później staje się pojedyncza. Po krótkim czasie znowu się rozdwaja i leci przez przejście wymagające jitterclicku. Później zamienia się w mały statek, który musi użyć dwóch zielonych orbów, aby nie natrafić na przeszkodę. Do tego wszystkiego masz jeszcze bossa, który przez te segmenty strzela w Ciebie strumieniami ognia. Na koniec oddaje kilka strzałów i się wycofuje.

TeslaX, Manix648, Edicts Edytuj

Nadchodzi główny boss strzelającymi gigantycznymi strumieniami ognia, przed którymi trzeba nieustannie uciekać, gdyż strzela nimi aż z trzech dział (działa głównego, z przodu i dwóch bocznych). Tło jest czarne, trochę z motywami galaktycznymi. Boss posiada liczne szczegóły, a w tle widać mnóstwo detali, przez co autorzy musieli dodać opcję Low Detail Mode. Z przodu i z tyłu są też ściany z kolców, które akurat nie stanowią żadnego zagrożenia. Cały segment jest w z małym statkiem.

Loogiah Edytuj

Poziom spowalnia do normalnej prędkości i gracz przechodzi w kostkę, którą należy wykonać kilka skoków, w tym nad potrójnymi kolcami oraz z odpowiednim wycelowaniem w pierścienie. Motywy stają się dużo mniej jaskrawe, jednak ogniste. Muzyka także staje się spokojnejsza. Kolejną formą jest precyzyjna kula, w której znów trzeba odpowiednio celować w pierścienie,a także unikać licznych kolców.

Surv Edytuj

Kula zamienia się w statek w powolnej prędkości, przelatujący przez dość długi, wąski tunel z kilkoma zakrętami. Następnie wlatuje do zwężającego się tunelu z kolców, gdzie kolejno wyświetlają się litery: S, U, R, V.

Morphix Edytuj

Bardzo trudna kostka, wymagająca ogromnej precyzji z mnóstwem orbów, na które trzeba odpowiednio celować, unikając przy tym kolców i pił. Zamienia się w małe ufo, lecące przez wąski tunel, gdzie musisz uważać na piły.

Viprin Edytuj

Tło staje się piekielne, a formą jest robot skaczący po platformach i jump-ringach. Z niektórych trzeba korzystać, a niektóre to pułapki.

DWShin Edytuj

Muzyka przyspiesza, a forma razem z nią. Lecisz jako trudna fala przez ciasne tunele. Możesz tam też zauważyć trzy romby z jednym okiem, których też musisz unikać. Stajesz się kostką, wjeżdżającą na wzniesienie, podobne do tego z Theory of Everything 2. Następną formą jest powolna fala, która zmienia się w małą falę. Fragment kończy się opcją LDM do ostatniego segmentu.

Knobbelboy Edytuj

Trudny statek, lecący przez wąski zawiły tunel, pełen kolców. W tle pokazują się trzy fale wyglądające, jak z lawy. Statek się zmniejsza, musisz wykonać kilka skoków na pierścieniach, dwóch żółtych, dwóch zielonych i jednego niebieskiego. Przyspiesza do potrójnej prędkości, lecąc przez kolejne tunele, raz zmniejsza prędkość, po czym na koniec znów przyspiesza i leci przez ostatni tunel, podobny do tego z Cataclysm, czyli z czterema kolcami na górze i czterema na dole.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to poziom XL trwający aż 3 minuty, czyli jest to prawdopodobnie jeden z najdłuższych ekstremalnych Demonów.
  • Niektóre części np. dual LazerBlitza zostały utrudnione.
    • Natomiast część Bianoxa została znerfiona.
  • Poziom posiada ponad 170 000 obiektów, czyli ponad dwukrotnie przekracza limit obiektów z 2.1 i prawie sześciokrotnie - limit obiektów z aktualizacji 2.0. Na napis na końcu (nazwa poziomu i podpisy autorów) wykorzystano ponad 2000 obiektów.
  • Część Willy5000 jest bardzo krótka, gdyż autor stwierdził, że był leniwy.
  • Edicts bardzo dziękował Manixowi, za to, że zaprosił, kogoś tak mało znanego do swojej kolaboracji.
  • Nad ostatnim bossem pracowało aż czterech twórców: TeslaX, Manix648 i Edicts + Zerex, który dodał LDM.
  • Na końcu poziomu, gdzie są podpisy autorów jest podpisany Xcy-7, który już nie bierze udziału, a nie Terron - zamiennik dla Xcy-7.
  • W poziomie są trzy Low Detail Mode: pierwszy na samym początku, drugi przed głównym bossem, a trzeci przed częścią Knobbelboya.

Film Edytuj

GD Fusion Z (Full, Latest Version) (AUTO)03:13

GD Fusion Z (Full, Latest Version) (AUTO)

Dawna wersja poziomu

Fusion Z by Manix648 and his gang (New Version) (Cut)03:09

Fusion Z by Manix648 and his gang (New Version) (Cut)

Obecna wersja poziomu

FusionZ