FANDOM

Funnygame
FunnyGameLogo
Imię Park Juneon
Wiek 21
Narodowość FlagaKoreiPołudniowej Korea Południowa
Wysłane etapy 37 (34 ocenione)
Klan (?)
Pozycja na liście (autorów) 27
Znany z: Popularny twórca etapów
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 9,000
Największe osiągnięcia wybicie się jako twórca poziomów

Funnygame jest jednym z najpopularniejszych twórców poziomów w Geometry Dash. Jest on uznawany również za jednego z najbardziej pomysłowych budowniczych w grze. Rozpoczął grę w wersji 1.2 i jego pierwszymi poziomami były proste automatyczne etapy. Z czasem zaczął tworzyć coraz większe kreacje, dodając ciekawsze efekty, często wykorzystując funkcje z nowych wersji najlepiej jak potrafi.

Jego najbardziej znanymi poziomami są -Sirius-, Lonely Travel, Death Moon, Atlas i poziomy, które ukazały się w Paczkach Map.

W okolicach Bożego Narodzenia w 2015 r. Funnygame zaprzestał grania przez okres kilku miesięcy, zmieniając swoje ikony i usuwając wiadomości na swoim profilu. Po długiej nieobecności, powrócił do gry i wydał Lonely Travel.

Ciekawostki Edytuj

  • Funnygame żartobliwie nazywa siebie "BunnyGame". Owy tytuł można znaleźć w niektórych poziomach, jako easter egg m.in. w -Sirius- oraz w Lonely Travel. Często nick zmienia się, gdy gracz zginie (np. Unity) lub znajdzie sekret z ukrytą monetą (np. -Sirius-).
  • Funnygame brał udział w kolaboracji Yatagarasu. Jego fragment składa się z dużej ilości ruchomych obiektów i wirujących przeszkód.
  • Niektóre poziomy, takie jak np. Rebellion zostały stworzone, aby pochwalić jego budowę poziomów.
  • Posiada on zapasowe konto o nazwie Caustic, na którym znajduje się poziom Death Moon.
  • Gdy FunnyGame tworzył The Honorable Final (kolaboracja z Serponge), napisał że będzie to jego ostatnia kolaboracja. Jest to nieprawdą, gdyż później wraz z Xaro stworzył Deadly Impact.
  • Krążą plotki, że Funnygame użyczył konto Mylona (dawniej Motu2) i stworzył Horizon. Potwierdził on później, że jest to zupełnie inna osoba.
    • Gracze często błędnie myśleli, iż Mylon to Motu, gdyż jego stary nick był bardzo podobny. Funnygame później napisał w komentarzu "#RespectMotu", co stało się trendem. Celem tego "hasztagu" było skłonienie graczy do tego, aby docenili oni, że Motu potrafi ukończyć Demony bez potrzeby korzystania z kopii lub Practice Mode.
  • Należał do klanu "GW" (Geometry World), lecz klan upadł, ponieważ dawny lider usunął dużą ilość osób z niego, gdyż jego zachowanie zaczęło przypominać dyktaturę, co nie podobało się użytkownikom.
  • Reincarnation jest pierwszym poziomem jego autorstwa, który posiadał perspektywę parallax (tło poruszające się z różnymi, niejednoczesnymi perspektywami).
    • Jego poziom o nazwie Don't Cry posiada motywy nawiązujące do wyżej wymienionego etapu (m.in. świece w tle).
  • Funnygame i Serponge stworzyli remake Sonic Wave o nazwie Sonic Wave Rebirth (znany również jako Alter Sonic Wave),