FANDOM

Frontline Full
Frontline
Autor Etapu God Of Music
ID Etapu 28127292
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 6Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, Ku, K, S, F, U, R
Autor Utworu Dex Arson
Muzyka Frontlines
Data wydania 1 kwartał 2017 r.
Polecany? Tak

Frontline Full jest poziomem społecznościowym stworzonym przez God Of Music. Jest on fanowską wersją etapu z Geometry Dash World. Został stworzony pod koniec Update 2.0 i znajduje się w Lava Gauntlet.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką z pierścieniami, portalami grawitacyjnymi i płytkami, które prowadzą ją dalej. Przez chwilę staje się również mała i przechodzi ona do segmentu kuli, która polega na wykonywaniu prostych skoków i wykorzystywaniu portali wraz z pierścieniami. Następna jest kostka, w której można zobaczyć kilka pierścieni ustawionych blisko ścian lub pułapek. Etap powoli zaczyna się rozkręcać i pojawia się segment statku, w którym gracz musi uważać na ruchome ściany z kolcami oraz na portale zmieniające rozmiar ikony. Następna jest łatwa fala, w której gracz ma dużą ilość miejsca. Później jest UFO, w którym gracz musi szybko skoczyć i spamować tak, aby utrzymać się jak najbliżej sufitu. Ostatnim fragmentem jest robot, w którym gracz musi tylko przeskoczyć ostatnią grupkę kolców, aby dotrzeć do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 29%. Aby ją zdobyć, gracz musi użyć zielonego pierścienia dość późno.
  • Drugą można znaleźć w 54%. Żeby ją znaleźć, gracz musi użyć pierwszego pierścienia i zignorować zielony pierścień, aby wylądować na suficie. Później musi wskoczyć do portalu teleportującego.
  • Ostatni jest w 98%. Aby ją zdobyć, gracz musi wykonać średni skok, gdy zbliża się do kolców, aby zdobyć monetę, która jest tuż za nimi.

Film Edytuj

Geometry Dash (Frontline Full all coins)01:19

Geometry Dash (Frontline Full all coins)

Lava Gauntlet.
Infernal ArenaIchorFrontline FullFire AuraDanger Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki