FANDOM

Fractured Circles
Fractured
Autor etapu Artimiel
ID etapu 8418966
Poziom trudności MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, K, F, F/F, F, S, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fracture
Data wydania czerwiec 2015 r.
Status Featured

Fractured Circles jest znanym Demonem w stylu Nine Circles stworzonym przez gracza Artimiel. Przedstawiony jest w różowych odcieniach barw i składa się ze znaczącej ilości elementów pamięciowych. Uznawany jest głównie za łatwego (oficjalnie za Średniego) Demona, nieco trudniejszego od Problematic, jednakże wymagającego zapamiętywania dróg i pułapek.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z pierścieniami i drobnymi pułapkami. Po niej pojawia się szybsza, lecz prostsza kula, która prowadzi do kostki z dużą ilością pierścieni i pułapek. Po tym, pojawia się krótka automatyczna kostka i malutka kostka, którą należy przeskoczyć dwie małe grupki kolców.

Po niej pojawia się fala, która składa się z wielu elementów pamięciowych, pułapek oraz zmian grawitacji i prędkości. Podwójna fala jest łatwiejsza, lecz tunele są węższe. Okazyjnie gracz musi również spamować, aby utrzymać się w powietrzu, uważając na pułapki i fałszywe ściany. Pod koniec gracz wlatuje w portal statku i musi przelecieć przez tunel z kolcami, prowadząc do kostki z grupkami pierścieni, o które musi się odbić. Po niej prędkość spowalnia i wyświetlają się napisy "NICE!", "ARTIMIEL", "CHECK OUT MY OTHER LEVELS!" oraz "GG". Podczas tego segmentu gracz musi przeskoczyć pięć grup podwójnych kolców, aby dotrzeć do mety.

Błędy Edytuj

  • Pod koniec kuli gracz może ominąć portal przyspieszający, rozbijając się we fragmencie kostki.
  • Na początku fali można ominąć pierwszy portal z grawitacją i wielkością.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja miała inną końcówkę. Ostatni statek przypominał końcowy statek w Problematic, a fragment z powolną kostką nie istniał.
  • Mimo że poziom ma notę "Long", trwa on poniżej jednej minuty (55 sekund).

Filmy Edytuj

Geometry Dash - Fractured Circles by Artimiel (Hard Demon)00:59

Geometry Dash - Fractured Circles by Artimiel (Hard Demon)

Aktualna wersja etapu.

Geometry Dash - Fractured Circles DEMON - By Artimiel (On Stream)01:33

Geometry Dash - Fractured Circles DEMON - By Artimiel (On Stream)

Stara wersja poziomu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki