FANDOM

Forsaken Neon
Forsakeneon.jpg
Autor Zobros i TriAxis
ID 6300721
Trudność Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, UFO, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, Ku, F, S, K, U, S, U, F, K, U, S, F, K, F, Ku, S
Autor utworu Dimrain47
Muzyka Forsaken Neon
ForsakenNeon.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Forsaken Neon jest popularnym Demonem stworzonym w Update 1.9. Autorami poziomu są Zobros i TriAxis. Jego kolorystyka głównie składa się z odcieni błękitu oraz czerni. Etap uznawany jest za średniego Demona, choć mniej doświadczeni gracze nazywają go trudnym Demonem.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się podchwytliwą kostką z elementami pamięciowymi, która polega na wybraniu odpowiednich pierścieni. Później pojawia się podobna kula i przechodzi w powolną, lecz dość wąską falę. Pod koniec jej następuje kilka zmian prędkości i pojawia się wolny statek, którym trzeba ostrożnie przelecieć przez wąski tunel. Po nim pojawia się krótka kostka i UFO ze zmianą wielkości i grawitacji. Później jest króciutki fragment statku i odwróconego UFO, które prowadzi do fali. Na drodze napotykane są portale zmieniające prędkość, co może zdekoncentrować graczy. Dalsza kostka jest drobnym elementem pamięciowym kierującym się do fragmentu UFO z wąskimi przejściami. Po nim pojawia się dość prosty statek, jednakże ciągłe zmiany prędkości mogą wyprowadzić gracza z równowagi. Kończy on się szybką falą.

Plansza z mocnego błękitu przybiera niebieskie odcienie. Kostka polega na wyczuciu czasu i drobnych elementach pamięciowych. Następna jest fala, która jest łatwa, jednakże zlewające się dekoracje z tłem mogą zmylić gracza. Kończy ona się mini-falą, która wymaga spamowania. W następnej kuli gracz musi reagować szybko i precyzyjnie, aby przetrwać. Ostatnim fragmentem jest statek, którym należy przelatywać przez faliste tunele, uważając na wielokrotne zmiany grawitacji. Kończy się on napisami "TRI" oraz "ZOBROS" i krótkim tunelem wymagającym prostego latania. Po nim plansza kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

W planszy znajdują się trzy brązowe monety użytkownika:

  • Pierwszą można znaleźć na początku pierwszej fali. Gracz musi ostrożnie wcisnąć się pomiędzy pierwszym i drugim słupem, szybko unosząc się do góry.
  • Druga wymaga dobrego wyczucia czasu. Spadając na żółty pierścień, należy odbić się o jego spód, aby dosięgnąć ją i podskoczyć wystarczająco wysoko, aby nie zginąć.
  • Ostatnią można znaleźć pod podpisami autorów. Za pomocą statku trzeba ostrożnie zniżyć się i szybko wlecieć do tunelu, aby nie uderzyć w ścianę.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten poziom, bądź Nine Circles są najłatwiejszymi Demonami Zobrosa. To, czy jeden z tych dwóch jest trudniejszy, zależy od opinii użytkowników.
  • Niektórzy gracze narzekają na bugi w poziomie, które napotykają m.in. w segmencie kuli. Pomimo tego etap posiada dużą ilość polubień.

Film Edytuj

Geometry Dash - Forsaken Neon Coin Update!01:29

Geometry Dash - Forsaken Neon Coin Update!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki