FANDOM

Forest Temple
Foresttemple
Autor Michigun
ID 11402965
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Grawitacja, UFO, Statek, Wielkość, Prędkość, Fala, Robot, Kula
Sekwencje K, U, s, F, S, u, S, F, R, Ku, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka -Haunted woods-
Hauntedwoods
Data wydania 1 września 2015
Polecany? Tak
Forest Temple to poziom autorstwa Michigun, który jest poziomem Temple. Jest to jeden z najtrudniejszych poziomów tego typu. Generalnie uważany jest za trudnego, rzadziej średniego Demona. Powstał on na początku wersji 2.0.

Opis: Edytuj

Poziom rozpoczyna się tak, jak typowy poziom temple. Nie jest to trudne, gdyż nie ma tam żadnych pułapek, ani elementów pamięciowych. Następnie poziom trudności wzrasta. Segment ten wymaga dużej precyzji, żeby uniknąć kontaktu z kolcami. Potem jest fragment z UFO, podobny do Flappy Bird. Następnie rozpoczyna się statek, którym musisz unikać dotknięcia kul z kolców. Później zaczyna się fala z podwójną prędkością, która leci przez ciasne przejścia, a następnie statek, którym przelatujesz pomiędzy migającymi grupami kolców.

W kolejnym segmencie musisz jako małe UFO uważać na miecze zwisające z góry, oraz wbite w ziemię. Następnie lecisz statkiem i musisz przelatywać przez ciasne przejścia z rozsuwających się pojedynczych kolców i unikać kontaktu z kolczastą podłogą i sufitem. Potem jest precyzyjna fala z powolną prędkością, a następnie bardzo trudny robot, którym musisz skakać tak, aby nie spaść do dołu z kolcami i potworami oraz nie uderzyć o zwisające i stojące kolce. Później rozpoczyna się kula, która wymaga dużej precyzji. Trzeba odbijać się z platformy na platformę tak, żeby nie dotknąć kolców. Końcówka poziomu jest podobna do tej na początku, tylko że zawiera pułapki. Następnie poziom się kończy.

Ciekawostki: Edytuj

  • Mimo, że poziom wydaje się być prosty (jeśli chodzi o tworzenie), to Michigun gra na telefonie, co stanowczo utrudnia tworzenie poziomów. Dlatego też zdobył on drugie miejsce w konkursie Viprina na najlepszy poziom typu Temple.
  • Wszystkie portale prędkości w tym poziomie są zwrócone w tę stronę, co portal powolnej prędkości, co jest bardzo rzadkie, bo normalnie jeśli już, to portal powolnej prędkości jest obracany, a inne pozostają nienaruszone, a nie na odwrót.
  • Andromeda po przejściu poziomu napisał do Michiguna wiadomość, która miała temat ,,ok" i brzmiała ,,ok''. Widać to na tym filmie.
  • Jest to prawdopodobnie najtrudniejszy poziom autorstwa Michigun.
  • Niektórzy gracze podejrzewali Michiguna o hackowanie, gdyż w jego filmie można zauważyć jak fala w jednym i drugim segmencie różni się. Był to jednak błąd wczesnej wersji 2.0, w której fala niekiedy z nieznanych powodów zostawała z domyślną ikoną.

Film: Edytuj

Forest Temple by Michigun Geometry Dash01:32

Forest Temple by Michigun Geometry Dash

Weryfikacja poziomu przez Michigun. Zwróć uwagę na portale prędkości

Więcej z Fandomu

Losowa wiki