Flight Of Space 1
FlightOfSpace1PolishWIKIInfoboks
Autor KFAOpitar
ID
Trudność Easy Łatwy
Gwiazdki 2 Star.
Formy Statek
Sekwencje S,
Autor Utworu DJVI
Muzyka Cycles
Data Wydania
Polecany? Tak

Flight Of Space 1 (pl.Lot z Kosmosu 1) to poziom o nocie Easy (Łatwy). Jest on polecany. Etap ogólnie nie wymaga zbyt wielkich umiejętności.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się dosyć prostym statkiem, nie wymaga zbyt dużej precyzji. Nagle pojawiają się bloki, które mogą trochę utrudnić grę, jednak nie tworzą jakichś trudności. Trzeba uważać na kolce. Po chwili jest łatwiejsza część poziomu, która nie wymaga zbyt wielu trudu. Następnie trzeba lecieć środkie, uważając na przeszkody i bloki. Lepiej nie lecieć do jump ringów, gdyż lot w ich stronę może zakończyć się porażką gracza. Po tym jest ostrożny lot w górę i w dół. Następnie jest kilka bloków, najlepiej jest wlecieć na ich górę. Potem jest szeroki tunel z kolców, który musi zostać pokonany statkiem, aby przejść dalej. Chwilę odpoczynku i wracamy do gry, ponownie są bloki z kolcami po bokach. Następnie jest fragment segmentu, który jest "pół-automatyczny". Nie potrzebuje zbyt wielu pracy gracza. Później jest trochę trudniejsza część może zrujnować plany gracza. Następnie forma statku przybiera ponownie łatwej trudności. Etap kończy się, po kilku łatwych przeszkodach.

MonetyEdytuj

Są niezweryfikowane (brązowe):

  • Pierwsza moneta (47%) znajduje się w łatwym miejscu, podleć trochę niżej i zgarnij monetę.
  • W 56-59% przeleć przez tunel w górnej przeszkodzie.
  • Między piłami w 80-82% jest moneta.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to seria poziomów, jest ich ponad 6.
  • Jedyna forma w tym poziomie to statek, takie poziomy to rzadkość wśród poziomów long i ocenionych ze statusem featured.
    • Poziom nie posiada także portali.