FANDOM

Fire Aura
Fireaura
Autor Etapu Sumsar
ID Etapu 4243988
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 7Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, S, F, Ku, K, F, F/F, F, S, U, Ku, S, K, F/F
Autor Utworu Kid2Will
Muzyka Fire Aura
Data wydania 1 kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Fire Aura jest czwartym poziomem w Lava Gauntlet, który został stworzony przez Sumsara. Powstał on w fazie Update 1.9.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się łatwą kostką ze zmianami grawitacji i okazyjnymi pierścieniami. Prowadzi ona do szybszego statku z zębatkami i kolczastymi ścianami. Następna jest węższy tunel wypełniony kołami zębatymi, które trzeba omijać za pomocą fali. Następna jest łatwa kula z kilkoma zmianami grawitacji i pierścieniami. Dalej gracz ma do czynienia z drugą kostką, która jest szybsza i wymaga odrobiny zapamiętywania. Prędkość staje się potrójna, a ikona przemienia się w falę, którą trzeba przelatywać przez błyszczące tunele z dużą ilością miejsca, oddzielona trochę trudniejszą podwójną falą z dużymi ilościami pił i krótką zwykłą falą.

Następny jest statek z zawiłymi wzniesieniami i zanikającymi piłami na które trzeba uważać. Dalej jest UFO, które wymaga zapamiętania odpowiedniego rytmu klikania, aby się nie rozbić o ściany lub zębatki. Później jest łatwa kula poruszająca się w normalnej prędkości i mały statek, którym trzeba przelatywać pomiędzy grupkami przezroczystych pił. Ostatnia kostka jest szybka, lecz łatwa, aczkolwiek należy uważać na pułapkę w 93%, która może zmylić nieuważnych graczy. Ostatnim fragmentem jest powolny duet mini-fal, którym trzeba ostrożnie przelatywać pomiędzy przeszkodami. Poziom kończy się krótkim spamem, który prowadzi do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 38%. Gracz musi zignorować żółty pierścień i odbić się o dwa różowe, które leżą pod nim.
  • Druga jest w 55%, w górnej ścianie. Aby ją zdobyć, należy przelecieć pod ostatnią piłą i szybko unieść się do góry, przechodząc przez dziurę w górnej ścianie. Po zdobyciu jej zostanie teleportowany na dół.
  • Ostatnia znajduje się w 98%. W ostatnim segmencie mini-fali należy unieść się do góry, aby złapać pieniążek w środku ściany. Trzeba to zrobić dość ostrożnie, aby nie unieść się zbyt wysoko, co może skończyć się porażką.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom formalnie powstał w Update 1.9, jednakże Sumsar zaktualizował go w Update 2.0, dodając Monety.
  • Fire Aura to również jest pierwszy etap w The Impossible Game. Wykorzystuje on również ten sam utwór muzyczny.

Film Edytuj

Geometry Dash - Fire Aura Coin Update!01:46

Geometry Dash - Fire Aura Coin Update!

Lava Gauntlet.
Infernal ArenaIchorFrontline FullFire AuraDanger Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki