FANDOM

Fiji
Fiji
Autor Nasgubb
ID 31930042
Trudność Hard Trudna
Gwiazdki 4Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość
Sekwencje S, U, R, S, U, F, S, U
Autor utworu LemKuuja
Muzyka Golden Funky Groove
Data wydania 29 marca 2017 r.
Polecany? Tak (i Epic)

Fiji (pl. Fidżi) to polecany i epicki poziom hard. Poziom używa ponad 50000 obiektów może spowalniać słabsze urządzenia. Etap został stworzony przez Nasgubb i trwa on około dwie minuty.

Opis Edytuj

Poziom zaczyna się w statku w którym możemy pozbierać 3 srebrne monetek by zdobyć Monetę Użytkownika, statek jest dosyć łatwy i większość graczy umie go przejść. Następny fragment to ufo z blokami 3D, które łatwo można uniknąć. Następny jest mały robot, którym trzeba przeskakiwać po większych platformach i pierścieniach, które napotykane są na drodze. Później jest statek z ruchomymi obiektami w tle, prowadząc do fragmentu UFO z miastem w tle przypominającym widok ekranu telewizyjnego. Później jest fala, w której gracz posiada dużą ilość miejsca i może swobodnie się poruszać po terenie. Po niej jest segment statku z ruszającymi się i obracającymi blokami. Ostatnim fragmentem jest UFO z tłem, które posiada efekt paralaksy i budowę bloków podobną do tej na początku poziomu. Po tym etap kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć gdy zdołamy zebrać trzy porozrzucane pieniążki w pierwszym segmencie planszy.
  • Druga jest w 35% i można ją zdobyć, przeskakując płytkę i skacząc po małych chmurkach.
  • Trzecia jest w 46% i pojawia się za wysuwającą się platformą u górnej przeszkodzie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy ukończony poziom Nasgubba, który skupia się na efektach i tematyce.
  • Nazwa prawdopodobnie nawiązuje do kraju Fidżi.
  • Fiji było również jednym z dziennych poziomów.
  • Etap ten jest jednym z nielicznych, które nie posiadają żadnego segmentu kostki i jeden z niewielu etapów, które brną tylko w powolnej prędkości.

Film Edytuj

DAILY LEVEL 112 Geometry Dash 202:17

DAILY LEVEL 112 Geometry Dash 2.1 - "Fiji" by Nasgubb GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu

Losowa wiki