FANDOM

Figures
FiguresFala.jpg
Autor Etapu Glittershroom
ID Etapu 6892453
Trudność Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje S, Ku, K, F, S
Autor Utworu Rukkus
Muzyka Figures
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Figures to poziom społecznościowy stworzony w stylu Nine Circles. Uznawany jest za łatwego Demona, stworzonego przez twórcę o nicku Glittershroom. Główne barwy tego poziomu to fiolet i róż.

RozgrywkaEdytuj

Poziom rozpoczyna się statkiem, którym trzeba przelatywać przez portale grawitacyjne. Może on sprawić trudności niedoświadczonym osobom. Kula jest o wiele łatwiejsza i nie posiada zbyt dużej ilości pułapek. Prowadzi ona do kostki, która zaś dochodzi do fali. W przeciwieństwie do większości etapów Nine Circles, Figures w dużej mierze bazuje na umiejętnościach posługiwania się mini-falą. Po drodze napotykane są również zmiany wielkości, portale powielające i segmenty z odwróconą grawitacją. Pod koniec epileptycznego fragmentu, ikona przemienia się w statek i musi przelatywać przez tunele, uważając na nadchodzące portale grawitacyjne. Po nich plansza się kończy.

FilmEdytuj

Geometry Dash - Figure - By Glittershroom01:38

Geometry Dash - Figure - By Glittershroom

Błędy Edytuj

  • W 91% da się wlecieć pod blok z kolcami, nie musząc wlatywać przez środek obiektu.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom początkowo posiadał notę 9 gwiazdek, jednakże zostało to później poprawione.
  • Pomimo faktu, iż Figures klasyfikuje się jako łatwy Demon, jest to jeden z trudniejszych etapów NC tej kategorii, gdyż używa dużych ilości mini-fali.
  • Jest to jeden z najkrótszych Demonów i poziomów NC, trwający niemalże 50 sekund.
  • Jest to jeden z nielicznych tego typu Demonów, który rozpoczyna się statkiem.
  • Figures i Jawbreaker są jedynymi etapami Nine Circles, które kończą się bez podpisu autora lub napisu "GG".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki