FANDOM

Fernanfloo 3
20170802234520 1
Autorzy 1XxDrawinGxX1 i TheRealDiego12
ID 16853547
Poziom trudności Harder Trudniejszy
Gwiazdki 0Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Fala, Robot, Grawitacja, Teleportacja, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, Ku, R, S, K, F/F, f/f, F/F, f/f, F/F, f/f, F/F, S, R, S, K, F/F
Autor utworu Bossfight
Muzyka Okiba Crackdown
OkibaCrackdown
Data wydania 1. kwartał 2016 r.
Status nieoceniony

Fernanfloo 3 to poziom autorstwa 1XxDrawinGxX1 oraz TheRealDiego12 stworzony specjalnie dla youtubera Fernanfloo. Jest on drugim najbardziej lubianym harderem. Bardziej lubiany jest tylko Flappy Ufo autorstwa nieznanego gracza. Jest to także najbardziej lubiany harder z nieoficjalną muzyką.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się kilkoma łatwymi skokami, oraz portalem automatycznym. Potem są napisy. Informują one o tym dla kogo jest dedykowany poziom oraz inne informacje. Następnie ponownie są skoki. Są one trochę trudniejsze, gdyż posiadają portale anty-grawitacyjne. Po tym jest niezbyt trudna kulka. Nagle muzyka się zmienia, a wtedy jest bossfight. Boss jest potworem zwanym "smokiem" (ten sam co w Deadlocked). Jest on jeden, ale za to ogromny. Następnie gracz jest statkiem i musi pokonać kilka ciasnych szpar (kolumny) między blokami i kolcami.Następnie jest Po tym jest automatyczna kostka, która jest przerwą przed dualem fali, zmieniający się czasem z mini-falą (kilka razy). Potem jest statek z kilkoma prędkościami. Przerwa przed kolejnym segmentem statku, jest sekwencja robota, wktórej wymagany jest tylko jeden skok. Potem gracz wpada do części automatycznej. Następnie jest walka z bossfightem. Wysyła kilka pił w naszą stronę oraz próbuje nas "zjeść" (patrz w wideo), ostatecznie zostaje pokonany za pomocą fioletowego klucza (kiedy bossfight ma fioletową kłódkę). Poziom kończy się automatyczną kostką oraz dualem fali.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo swojej nazwy Fernanfloo 2 oraz Fernanfloo zostały wysłane później.
  • Wszystkie poziomy z tej serii znajdują się na pierwszej stronie najbardziej lubianych harderów. Od drugiej części ów poziom dzieli tylko jedna plansza.
  • Jest to nieoceniony poziom z jedną z największych ilości polubień w grze. Jednym z powodów może być to, iż poziom został dedykowany dla hiszpańskiego youtubera Fernanfloo, który posiada ponad 22 miliony subskrypcji.

FilmEdytuj

Geometry Dash 201:43

Geometry Dash 2.0 - Fernanfloo 3 - by IXxDrawingxXI (Level Request 214)

Przejście poziomu przez ToshDeluxe

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki