FANDOM

Fear Me
Fearme
Autor CrisPy Dash
ID 7705437
Trudność MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, Ku, F, F/F, F, F/F, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fear Me
Fear Me
Data wydania 2015 r.
Status Featured

Fear Me jest etapem Nine Circles stworzonym przez gracza CrisPy Dash. Przedstawia się w błękitnych barwach i jest uznawany za jednego z łatwiejszych poziomów tego typu. Choć uznawany jest za łatwego Demona, może sprawić drobne trudności mniej doświadczonym osobom z powodu licznych elementów pamięciowych.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się zwykłą kostką z pierścieniami i drobnymi pułapkami. Następnym fragmentem jest statek, którym trzeba przelatywać przez dość wąskie przejścia, wykorzystując odpowiednio słupy z kolcami. Po nim występuje kostka z porozrzucanymi blokami i pułapkami, podobnymi do tych w Fairydust. Po krótkiej kuli ikona przemienia się w falę.

Fala składa się z wielu zmian grawitacji, okazjonalnych zmian rozmiaru oraz wielu pułapek, które wymagają zapamiętywania. W środku występuje również dual oraz nietypowe połączenie zwykłej i pomniejszonej fali. Później pojawia się kolejna pojedyncza fala z pułapkami, kończąc na ostatniej podwójnej fali. Po niej pojawia się segment kostki podobny do tego w Problematic. Na końcu gracz wskakuje na sygnaturę autora, omijając dwie pary kolców. Etap kończy się z napisem "Now I fear you...".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z najczęściej aktualizowanych etapów w stylu Nine Circles. Plansza została zaktualizowana kilkanaście razy.
  • Etap został stworzony w Update 1.9, jednakże po wydaniu Update 2.0 wprowadzono drobne poprawki i zmiany.

Film Edytuj

Fear Me (Medium Demon) by CrisPy Dash (me) Geometry Dash