FANDOM

Fear Me
Fearme
Autor Etapu CrisPy Dash
ID Etapu 7705437
Trudność Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, Ku, F, F/F, F, F/F, K
Autor Utworu Rukkus
Muzyka Fear Me (NGADm Entry)
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Fear Me jest etapem Nine Circles stworzonym przez gracza CrisPy Dash. Przedstawia się w błękitnych barwach i jest uznawany za jednego z łatwiejszych poziomów tego typu. Choć uznawany jest za łatwego Demona, może sprawić drobne trudności mniej doświadczonym osobom z powodu licznych elementów pamięciowych.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się zwykłą kostką z pierścieniami i drobnymi pułapkami. Następnym fragmentem jest statek, którym trzeba przelatywać przez dość wąskie przejścia, wykorzystując odpowiednio słupy z kolcami. Po nim występuje kostka z porozrzucanymi blokami i pułapkami, podobnymi do tych w Fairydust. Po krótkiej kuli ikona przemienia się w falę.

Fala składa się z wielu zmian grawitacji, okazjonalnych zmian rozmiaru oraz wielu pułapek, które wymagają zapamiętywania. W środku występuje również dual oraz nietypowe połączenie zwykłej i pomniejszonej fali. Później pojawia się kolejna pojedyncza fala z pułapkami, kończąc na ostatniej podwójnej fali. Po niej pojawia się segment kostki podobny do tego w Problematic. Na końcu gracz wskakuje na sygnaturę autora, omijając dwie pary kolców. Etap kończy się z napisem "Now I fear you...".

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z najczęściej aktualizowanych etapów w stylu Nine Circles. Plansza została zaktualizowana kilkanaście razy.
  • Etap został stworzony w Update 1.9, jednakże po wydaniu Update 2.0 wprowadzono drobne poprawki i zmiany kosmetyczne.

Film Edytuj

Fear Me (Medium Demon) by CrisPy Dash (me) Geometry Dash01:42

Fear Me (Medium Demon) by CrisPy Dash (me) Geometry Dash