FANDOM

Falling Up
Fallingup
Autor Krazyman50
ID 24301797
Trudność InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość
Sekwencje K, S, K, S, K, S, K, S, F, f, K, F, f, F, K, F, f, F, f, k, K, S, F, f, F, f, F, f, s (auto), S, s, S, K, F, f, F, f, k, KK, SK, KK, SS, FF (auto), Ff, ff, FF, ff, kk, kK, K
Autor utworu Hinkik
Muzyka Time Leaper
Timeleaper
Data wydania 2016 r.
Polecany? Tak

Falling Up jest Demonem autorstwa Krazyman50. Ze względu na wiele segmentów wymagających prostego latania i mylący dual, poziom uznawany jest za szalenie trudnego Demona, lub bardzo trudnego. Trwa on około 2 minuty i 11 sekund (xl). Hasło umożliwiające skopiowanie etapu to 0004. Plansza została trzykrotnie zaktualizowana.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką, którą należy przeskakiwać przez grupy ruchomych kolców. Po drodze napotyka się również pierścienie, o które trzeba się odbijać. Dalszy ciąg kostki ukazuje miasto w tle z większymi grupami pierścieni, o które należy się odbić w odpowiednim momencie. Dalej pokazuje się również bilbord z napisem "2.1 soon...". Ikona idzie dalej, wyświetlając tytuł poziomu, utworu oraz autora. Na końcu pojawia się napis "Good luck!" i muzyka się rozkręca. Segment statku jest trudny ze względu na liczne momenty wymagające prostego latania mieszane z kostką, którą trzeba odbijać się o duże ilości pierścieni. Pod koniec dochodzą szybkie fale z wąskimi tunelami.

Po tym segmencie następuje spowolnienie tempa. Widoczność się zmniejsza i gracz musi przeskoczyć kilka prostych przeszkód. Po przyspieszeniu prędkości pojawia się duża ilość pierścieni, o które trzeba szybko się odbić. Następny fragment jest trudniejszą wersją statku wymagającego prostego latania. Fale i kostki również stają się cięższe.

Ostatni segment składa się z bardzo trudnego i mylącego duala, który posiada duże ilości pierścieni i portali grawitacyjnych. Dochodzi również do wielu zmian form i wielkości, które potrafią wytrącić graczy z równowagi. Największą trudność sprawia podwójny statek, którym należy odpowiednio przesuwać się po tęczach i manewrować pomiędzy przeszkodami. Etap kończy się małą grupą pierścieni, o którą należy się odbić, aby uniknąć denerwującej porażki na samym końcu poziomu.

Film Edytuj

Geometry Dash - Falling Up Verified (Live)-002:30

Geometry Dash - Falling Up Verified (Live)-0

Ciekawostki Edytuj

  • Falling Up nawiązuje do tego, jak kostka podczas progresji "spada w górę", gdyż sam etap rozpoczyna się w mieście, kończąc się w chmurach.
  • Jest to jedyny poziom Krazymana, który nie posiada fragmentu kuli oraz ufa.
  • Bilbord z napisem "2.1 soon..." prawdopodobnie nawiązuje do RobTopa wspominającego o wydaniu wersji.
  • Krazyman50 spopularyzował utwór autorstwa Hinkika, który obecnie jest dość powszechnym wyborem w niestandardowych etapach.
  • Krazyman50 musiał zweryfikować planszę dwa razy, ponieważ pierwotna wersja posiadała niezamierzoną ukrytą ścieżkę i zwykły Low Detail Mode nie wystarczał dla niektórych graczy.
  • Istnieje mały easter egg w planszy, który znajduje się przy pierwszym portalu teleportującym. Jeżeli gracz zbyt późno wskoczy do portalu grawitacyjnego, przejdzie przez dach budynku. Po przeniesieniu się do następnego segmentu, zamiast tytułu etapu wyświetli się napis "LOL".
  • Etap jest dowodem na to, że Krazyman50 jest świetny zarówno w tworzeniu, jak i w przechodzeniu poziomów.
    • Jest to niezwykle rzadkie, gdyż np. Riot jest bardzo dobry w przechodzeniu poziomów, ale nie jest dobrym budowniczym, a np. Serponge potrafi tworzyć niesamowite poziomy, ale takiego poziomu, jak ten w życiu by nie przeszedł.