FANDOM

Fairydust
Fairydust
Autor etapu SuperPizzaLuigi
ID etapu 5310094
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, Ku, K, F, FF, f, F, f, F, FF, f, ff, F, k (auto), s, k (auto)
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fairydust
Data wydania pierwszy kwartał 2015 r.
Status Featured

Fairydust jest trudnym Demonem wydanym przez SuperPizzaLuigi. Należy on do etapów Nine Circles. Był on niegdyś uznawany za jeden z najtrudniejszych w swojej (NC) kategorii. Trwa on około 1 minutę (long). Poziom został trzykrotnie zaktualizowany. Hasło umożliwiające skopiowanie planszy to 123456.

OpisEdytuj

Fairydust rozpoczyna się segmentem z kostką, który wymaga precyzyjnych skoków i dobrej pamięci. Dalej znajdują się pojedyncze bloki, po których należy skakać w odpowiednim momencie. Następnym segmentem jest kula, która jest dość prosta. Przeszkody nie są trudne i nie wymagają zbyt dużej precyzji. Gracz ponownie zamienia się w kostkę, zaś gdy bit spowalnia, następuje słynna fala.

Segment jest bardzo trudny i wymaga świetnego wyczucia czasu, szybkiego uderzania w klawisz i przede wszystkim ogromnej liczby prób. Gracz napotka na drodze wiele portali antygrawitacyjnych. Dalej natrafi na mini-falę, która wymaga jeszcze szybszego klikania. Jest to również bardzo trudny segment. Pod koniec fali gracz spowalnia do podwójnej prędkości.

Tuż po fali gracz zamienia się w kostkę, a następnie w statek. Spotka w tle napis "GG" oraz podpis autora, który znajduje się wewnątrz tunelu. Wlatując w owy tunel, statek zamienia się w kostkę i zostaje wybity w stronę mety.

FailEdytuj

  • Herosek5 skończył żywot na 87%.

BłądEdytuj

  • Będąc w segmencie z ostatnim statkiem z łatwością możemy ominąć portal (transformujący gracza w kostkę) oraz część elementu auto.

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje etap "Ultra Fairydust", który wzoruje się na oryginale, lecz jest uznawany za łatwiejszy od niego.
  • Etap "If Fairydust was L1" autorstwa MagicXdash otrzymał więcej polubień niż oryginał.
  • Fairydust jest jednym z pierwszych etapów Nine Circles, który został wydany.
  • Fairydust posiada trzy dual portale, w przeciwieństwie do większości etapów typu Nine Circles.
  • Softable wykorzystał kopię etapu, aby stworzyć The Realistic.
  • SuperPizzaLuigi stwierdził, że przejście jego własnego etapu zajęło mu mniej trudu niż pokonanie zwykłego Nine Circles. W swym filmie stwierdził, że jego plansza "nie zasługuje na bycie Demonem, a powinien być Insanem". Trudno powiedzieć, czy mówił prawdę, czy to ironia.
  • W ostatnim segmencie ze statkiem znajduję się Lenny face.

Film Edytuj

Geometry Dash - (Hard Demon) Fairydust by SuperPizzaLuigi (Me)-101:07

Geometry Dash - (Hard Demon) Fairydust by SuperPizzaLuigi (Me)-1