FANDOM

Evolution
GDEvolutionbyAdiale.jpg
Autor Adiale
ID 20999162
Trudność Hard.png Trudna
Gwiazdki 5 Star.png
Formy Kostka, Statek, Ufo, Kulka,Fala¹ , Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość,
Sekwencje K, S, K, S, R, Ku, u, K, S, U, R, K, U, K, S, s, S, s, K,
Autor Muzyki Dimrain47
Utwór Operation: Evolution
Data Wydania czerwiec 2016 r.
Polecany? Tak

Evolution (pl. Ewolucja) to poziom autorswta Adiale. Posiada status featured.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się prostą kostką z kilkoma kolcami. Następnie jest niewymagający zbyt dużej precyzji statek, po czym jest kostka i ponownie statek. Muzyka się zmienia i statek staje się robotem. Po pokonaniu kilku jump ringów i kolców stajemy się kulką, która jest w zwolnionym tempie. Po pokonaniu tej części pojawia się mini ufo, które jest niezbyt trudne do pokonania. Występuje w tej części także kilka portali antygrawitacyjnych. Nagle tło staje się ciemne i następuje krótki segment kostki. Muzyka staje się "ostrzejsza" i następuje statek z ruchomymi blokami. Po tym do pokonania jest Ufo, w którym też występują ruhome bloki. Nagle w grze formą staje się robot, gra jest trudniejsza. Po kilku fałszywych portalach gramy kostką, ten segment jest jeszcze trudniejszy. Ponownie jest Ufo, tym razem w większej formie i wolniejsze, w tej chwili etap jest jeszcze trudniejszy. Następnie jest Statek, wtedy gra już nie zmienia prędości. Na końcu jest długa kostka, którą łatwo można wygrać, lecz trzeba się skupić. Etap kończy się napisem GG..., a gracz zgarnia nagrody.

MonetyEdytuj

  • W 6-7% skocz i zgarnij monetę.
  • W 23-23% skocz robotem, na krzywym bloku i zdobądź monetę.
  • W środkowym ufo w 2-3 platformie u dołu (60-61%) będzie ukryta moneta, przejdź przez niesolidny środek tej kolumny i zdobądź pieniążka.

Film Edytuj

Evolution - Adiale (100% Complete, 3 coins)01:36

Evolution - Adiale (100% Complete, 3 coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki