FANDOM

Everybody Bounce
20170728132323 1
Autor DzRAS
ID 28166800
Trudność Hard Trudna
Gwiazdki 4Star
Formy Kostka, Robot, UFO, Kula, Statek, Fala, Grawitacja, Teleportacja, Prędkość, Wielkość (tylko auto)
Sekwencje K, R, U, S, Ku, F, K, R, f/f (auto)
Autor utworu Waterflame
Muzyka Everybody Bounce
Data wydania styczeń 2017
Status Featured

Everybody Bounce to poziom autorstwa DzRAS. Nie występuje on w żadnym Gauntlecie , ani Paczce Map. Jest on poleacny i posiada 4 Star. Gwiazdki są warte zdobycia, a monety użytkownika (UserCoinVerified) są łatwe do zdobycia.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się dość łątwą kostką, która tuż po portalu teleportacyjnym  zamienia się w rytmicznego robota, po czym gracz ma szansę zdobyć aż dwie monety, Potem, przed połową poziomu (48%) zaczyna się segment z Ufo. Nie jest on dosć trudny, po tym zaczyna się dość "falisty" statek. Nie są to trudne segmenty. Następnie jest kulka, nie jest ona zbyt trudna, a jeśli graczowi to sprawi trudność to prawdopodbnie krzywe bloki, z kolcami. Potem jest fala. Wave ten nie jast ogólnie jakoś trudny. Następną formą w etapie jest ponownie kostka,która nie wymaga zbyt dużej precyzji. Pod koniec jest jeszcze Robot, w którym nie trzeba zbyt dużo robić, manewry  są dość proste. Poziom kończy się automatyczną, podwójną falą.

MonetyEdytuj

  • W 14-15% skocz, aby zdobyć monetę. Pojawi się później, więc manewr wykonaj jeszcze w 14%.
  • Aby zdobyć drugą monetę, skocz w 39%, pieniążek znajduje się w 40%, w 41% wracasz do normalnej rozgrywki.
  • Jeśli w 85-86% wciśniesz tylko jeden zielony jump ring, zdobędziesz monetę, która chętnie zasili Twój licznik monet gracza.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszystkie trzy monety , są  w sekwencjach "bez sufitu". W robocie (2) i kostce (1).
  • Poziom był inspiracją dla IZhara do stworzeniu Crazy Ball. Poziom znalazł się w Bonus Gauntlet.
  • Styl nie powstał w tym poziomie, DzRAS wykorzystał już go wcześniej, na przykład w Violins Symphony.

GaleriaEdytuj

FilmEdytuj

Przejście poziomy przez StubbyPinata:

Everybody Bounce by DzRAS! - Geometry Dash Level Showcase 201:06

Everybody Bounce by DzRAS! - Geometry Dash Level Showcase 2