FANDOM

Elite Z Rebirth
Ezr
Autorzy Krazyman50, AirSwipe (oryginał: PLAY 4075365)
ID 26157409
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, K, U, S/S (2P), Ku, K, Ku, K, S, K, S, U, K
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Theory of Everything
ToE
Data wydania Listopad 2016 r.
Status Polecany

Elite Z Rebirth jest odnowioną wersją usuniętego poziomu autorstwa PLAY 4075365. Poziom został przerobiony przez Krazyman50 i AirSwipe. Składa się z trudnych segmentów statku, elementów pamięciowych i fragmentów ze spamowaniem. Uznawany jest często za szalonego lub ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką z potworami, kilkoma zmianami grawitacji i szeroko rozsuniętymi potrójnymi kolcami. Później jest statek z ciasnymi tunelami, którym trzeba latać prosto. Następna jest krótka kostka z zanikającymi blokami, która prowadzi do UFO ze słupami zakończonymi kolcami, które wymagają precyzyjnych skoków. Kończy się on krótkim spamem, który prowadzi do podwójnego statku (statki działają w 2 Player Mode). Gracz musi je przenieść tak, aby wlecieć obydwoma górną ścieżką, ponieważ dolna jest pułapką i zabija ona dolną ikonę. Następna jest kula z drobnymi elementami pamięciowymi, która dociera do kostki z jeszcze większą ich ilością. Następna jest krótka kula, która prowadzi do dalszego ciągu pamięciowej kostki. Po niej jest krótki statek, kostka prowadząca do dropa i szybki statek, którym trzeba przelecieć przez ciasny tunel z wysuwających się słupów. Następne jest UFO, w którym gracz musi przejść przez dwa portale grawitacyjne, a następnie trzymać się góry, aby nie zginąć od wielkiego napisu "SO PRO?". Później musi spaść na dół i przeskoczyć przez krótki tunel, kończąc jako kostka z kilkoma potrójnymi kolcami.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginał etapu został usunięty przez autora i obecnie nie znajduje się na serwerach.
  • Odnowiona wersja posiada drobne zmiany, m.in. pierwsze UFO jest trudniejsze i potrójne kolce zostały zmienione (te na początku są szersze, zaś końcowe są węższe).
  • AirSwipe udekorował poziom w zaledwie kilka godzin.

Film Edytuj

Geometry Dash - Elite Z Rebirth Verified (Live)01:20

Geometry Dash - Elite Z Rebirth Verified (Live)

Odnowiona wersja, film autorstwa Krazyman50.

Geometry Dash - elite z by PLAY 4075365 Complete (Live)01:23

Geometry Dash - elite z by PLAY 4075365 Complete (Live)

Stara wersja, obecnie niedostępna na serwerach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki