FANDOM

Elevatia
20170715153243 1.jpg
Autor Viprin
ID 28755561
Poziom trudności Hard.png Trudny
Gwiazdki 5 Star.png
Formy Kostka, Statek, Ufo, Kulka, Pająk, Fala, Grawitacja, Prędkość.
Sekwencje K, S, K, P, U, F, K, P, F, Ku, K, S
Muzyka Elevatia
Kompozytor Bossfight
Data Wydania 25 stycznia 2017 r. (?)
Status epic

Elevatia to poziom autorstwa Viprina. Jest to jego drugi poziom wydany w 2.1 oraz pierwszy z notą epic. Etap ma dokładnie tyle gwiazdek, ile oczekiwał autor.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się dość prostą kostką, wyróżniającą się nowymi orbami z 2.1.  Po czym zaczyna się statek, z obracającymi się przeszkodami - nie jest to zbyt trudne. Następnie jest portal automatyczny, po czym zaczyna się dość trudny pająk. Jest on w szybszym tempie i zawiera niemałą ilość kolców. Można tutaj napotkać także gravity dash orby. Następnie rozpoczyna się dość szybka sekwencja z ufo. Potem rozpoczyna się segment z krótkim wavem. Następnie zaczyna się pół-automatyczna kostka, w której wystarczy wcisnąć tylko gravity dash orba. Następnie jest ponownie pająk podobny do pierwszego. Potem znowu jest segment z wavem. Jest on trochę dłuższy od swojego poprzednika. Następnie jest kulka, która po wykonaniu kilku manewrów prowadzi dash orbem do portalu kostki. Ponownie jest pół-automatyczny portal kostki, gdzie jest wiele prędkości (wszystkie). Etap kończy się dość ciemnym statkiem, a gracz zgarnia nagrody za poziom.

MonetyEdytuj

  • w 29% puść gravity dash orba, a moneta będzie twoja.
  • Następna moneta użytkownika jest w 39-40%, podleć trochę wyżej, a wymarzona rzecz zapisze się do twoich statystyk.
  • W 85% puść gravity dash orba i złap monetę. Uważaj na kolce!

​CiekawostkaEdytuj

  • Oba statki, pierwsza automatyczna kostka i druga fala są jedynymi segmentami, które nie posiadają gravity dash orba lub dash orba.

FilmEdytuj

Elevation by Viprin - Geometry Dash01:09

Elevation by Viprin - Geometry Dash

Więcej z Fandomu

Losowa wiki